Iranian Agriculture News Agency

در بحث معرفی ارقام اصلاح شده درختان هسته دار، ارقام یونجه و دانه های روغنی حرفی برای گفتن داریم

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، گفت: در بحث معرفی ارقام اصلاح شده درختان هسته دار، ارقام یونجه و دانه های روغنی و بحث آفات و بیماری کلیه محصولات کشاورزی مثمره و غیرمثمره و مکانیزاسیون و بهره وری آب و امور دام و طیور حرفی برای گفتن داریم.

در بحث معرفی ارقام اصلاح شده درختان هسته دار، ارقام یونجه و دانه های روغنی حرفی برای گفتن داریم

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، احمد بایبوردی در اولین جلسه شورای پژوهشی مرکز در سال 1399 که در سالن اجتماعات مرکز خسروشاه برگزار شد، ضمن اشاره به ارائه گزارش عملکرد سال 1398 در سازمان تحقیقات افزود: درست است که گزارش عملکرد را رئیس مرکز ارائه می دهد ولی تمام ارکان مرکز به نوعی در آن دخیل هستند و موفقیتها و ضعفها برای همه است و ما آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما هستیم و در کنار شما آماده همکاری با تمام دستگاههای اجرایی هستیم.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، ادامه داد: ما از سازمان جهادکشاورزی نیازهای تحقیقی را درخواست کرده ایم تا محققان مرکز در آن زمینه تحقیق و پژوهش نمایند مرکز ما دارای پتانسیل قوی است و ما  در بحث معرفی ارقام اصلاح شده درختان هسته دار، ارقام یونجه و دانه های روغنی و بحث آفات و بیماری کلیه محصولات کشاورزی مثمره و غیرمثمره و مکانیزاسیون و بهره وری آب و امور دام و طیور حرفی برای گفتن داریم و امیدواریم این مباحث توسط ترویج سریعتر به دست کشاورزان برسد.

وی ضمن درخواست از روسای بخش های تحقیقاتی مرکز خواست مبنی بر افزایش جلسات درون بخشی، تاکید کرد: محققان تعامل بیشتری با روءسای بخش های تحقیقاتی داشته و همه محققان دارای طرح تحقیقاتی باشند.

معاون پژوهش، فناوری و یافته های مرکز نیز ضمن اشاره به مسئله عملکرد که در واقع هدف گذاری است، گفت: این اولین بار است که ما به همکار گفتیم مرکز چه انتظاراتی از شما دارد و آن آیتم هایی که در بحث عملکرد برای هر همکار مشخص شده است باید رئیس بخش پیگیری کند.

علیرضا توسلی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از سامانه ها در بحث فعالیتهای ترویجی، اظهار داشت: در بحث یاوران تولید وقتی به شهرستانها می روید حتما گزارش تحلیلی خوب و کامل تهیه کنید.

در خاتمه رسول احمدی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و  مهدی فرج پور مسئول امور اداری مرکز در حوزه کاری خود گزارشی ارائه کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید