Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پی شهادت جانباز جهادگر دکتر حاج حسین همتی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی درگذشت جانباز جهادگر شهید "دکتر حاج حسین همتی" از فرماندهان دفاع مقدس و جهادگران شاخص و پیشکسوت را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پی شهادت جانباز جهادگر دکتر حاج حسین همتی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

با نهایت تاسف و تاثر عروج ملکوتی جانباز گرانقدر ۷۵ درصد قطع نخاع «شهید دکتر حاج حسین همتی» از فرماندهان دفاع مقدس و جهادگران شاخص و پیشکسوت؛ که عمر پر خیر و برکتش را در جهادی بی وقفه در خدمت به محرومان و مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن صرف نمود و سالها با صبوری در بستر به جد و جهد و تلاش در عرصه های اجرایی و علمی لحظه ای از پا نایستاد را به خانواده ارجمند به ویژه همسر فداکار ایشان که همواره در سالهای جانبازی در کنار آن جهادگر نستوه به پرستاری و مراقبت از وی پرداخته و نیز به یاران سنگر سازان بی سنگر وی و مردم شهید پرور آذربایجان تبریک و تسلیت می گویم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی  و برای بازماندگان محترم ایشان نیز اجر جزیل وصبر جمیل مسئلت دارم.

همچنین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی در پیامی درگذشت جانباز جهادگر دکتر حاج حسین همتی را تسلیت گفت.

در پیام دکتر پیمان فلسفی آمده است:

بسمه رب شهدا و صدیقین وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 امروز با خبر شدیم که یکی  دیگر از عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند، عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به‌جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند. عروج عارفانه‌ جهادگر صبور و مقاوم شهید حاج حسین همتی که با وجود ۷۵ درصد جانبازی و سال‌های طولانی و سخت تحمل آثار آن در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید و هیچ‌گاه از تلاش برای خدمت و فداکاری برای ملت شهیدپرور ایران باز نایستاد را خانواده معزز ایشان و تمامی سنگرسازان بی سنگر تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان، دوستان و همکاران صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید