Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه آموزشی اصول تنظیم کمباین و دوره آموزشی پرورش شتر مرغ توسط مرکز تحقیقات آذربایجان شرقی

کارگاه آموزشی اصول تنظیم کمباین و دوره آموزشی پرورش شترمرغ برای کارشناسان پهنه و کارشناسان شرکت های فنی و مشاوره ای شهرستان کلیبر توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول تنظیم کمباین و دوره آموزشی پرورش شتر مرغ توسط مرکز تحقیقات آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، کارگاه آموزشی اصول تنظیم کمباین و نکات مهم در خصوص معاینه فنی کمباین ها برای کارشناسان پهنه و کارشناسان شرکت های فنی و مشاوره ای شهرستان کلیبر با همکاری اداره ترویج و آموزش مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کلیبر و اداره فنی و حرفه ای و شرکت ترویج گندمکاران ارسباران کلیبر برگزار شد.

مدرس کارگاه  حسن پور وثوقی در این کارگاه آموزشی مباحث فنی تنظیم کمباین برای برداشت غلات و نکات مهم در زمینه معاینه فنی کمباین و نیز روشهای تعیین و کاهش تلفات برداشت مکانیزه را تشریح کرد.

گفتنی است دوره آموزشی پرورش شتر مرغ نیز در پردیس آموزشی سعید آباد به مدت 3 روز در مزرعه پرورش شتر مرغ پردیس آموزشی برگزار شد و مدرس دوره مهندس حسن نصیری فرد فراگیران را با روشهای پرورش شتر مرغ به صورت عملی و نظری آشنا نمود. همچنین در این دوره فراگیران از تجربیات آقای اسلامی کارآفرین این صنعت بهره مند شدند.

شایان ذکر است هر دو دوره به همت اداره آموزش بهره برداران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید