Iranian Agriculture News Agency

نقش نظام مهندسی در افزایش ضریب نفوذ علم و دانش در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوحی به رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، سوم تیر سالگرد تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را به وی و یکایک اعضای محترم این سازمان تبریک گفت.

نقش نظام مهندسی در افزایش ضریب نفوذ علم و دانش در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این پیام تبریک خطاب به  شهرام شفیعی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع  طبیعی استان آورده است: 

سوم تیر، سالگرد تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را خدمت جنابعالی و یکایک اعضای محترم آن سازمان تبریک عرض می نمایم. در آغاز نوزدهمین سال فعالیت سازمان نقش آن در افزایش ضریب نفوذ علم و دانش در بخش کشاورزی بیش از پیش نمایان می باشد.

نقش سازمان نظام مهندسی به عنوان تشکل غیردولتی همگام با بخش های دولتی فعال کشاورزی در راستای هم افزایی که حاصل زحمات کلیه اعضا اعم از محققان و کارشناسان می باشد بی بدیل بوده که امید است در تداوم رسالت خود در این مسیر پر فراز و نشیب با بهره گیری از دانش روز در جهت تسهیل در دستیابی به اهداف عالیه بخش، در سال جهش تولید موفق عمل نموده و حاصل تلاش های این عزیزان موجبات ارتقای جایگاه بخش کشاورزی استان و رضایت خاطر بهره برداران بخش را فراهم نماید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید