Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده مرحوم مهندس شریفیان

شریفیان علاوه بر استان آذربایجان شرقی به جامعه کشاورزی کشور خدمات ارزشمندی ارایه کرده است

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونین ، مدیران و مسئولان این سازمان با حضور در منزل مرحوم مهندس حبیب شریفیان معاون فقید بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، با خانواده آن مرحوم دیدار و این ضایعه را به آنها تسلیت گفت.

شریفیان علاوه بر استان آذربایجان شرقی به جامعه کشاورزی کشور خدمات ارزشمندی ارایه کرده است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این دیدار روحیه تواضع و مردم داری، حسن خلق و ادب را از ویژگی های ممتاز آن عزیز سفر کرده دانست که عمر خود را بر بهبود وضعیت دامداران و کشاورزان صرف کرد و بالاخره در مسیر خدمت به بخش کشاورزی جان به جان آفرین تسلیت گفت.

وی با ابراز تأسف از فقدان این مدیر متعهد،جهادگر، امین، صادق و کوشا، بر لزوم همت کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در زنده نگاه داشت یاد آن مرحوم تاکید کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از مرحوم مهندس شریفیان به عنوان همکاری پرکار یاد کرد که در تمام دوران خدمت خود، صادقانه به خانواده بزرگ بخش کشاورزی خدمت کرد.

 فتحی در این دیدار با خانواده محترم مرحوم مغفور مهندس شریفیان، معاون فقید بهبود تولیدات دامی سازمان ابراز همدردی کرد و از زحمات سه دهه ایشان تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه آن مرحوم علاوه بر خانواده اش به همه سازمان و مجموعه مدیران و کارکنان تعلق داشت گفت: مرحوم مهندس شریفیان در طول مدت خدمتشان، علاوه بر بخش کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به جامعه کشاورزی کشور خدمات ارزشمندی ارایه کرده است و با تهیه دستورالعمل های کشوری و  پیاده سازی آن یکی از ارکان مهم این جامعه بوده است.

 فتحی در ادامه از فقدان مهندس شریفیان ابراز تاسف کرد و برای  خانواده آن مرحوم صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت و قرائت فاتحه برای آمرزش مرحوم مهندس شریفیان ، به پاس تلاش‌ها و زحمات مجاهدانه آن مرحوم، لوح تقدیری به رسم یادبود به پدر و خانواده آن مرحوم اهدا و از درگاه ایزد متعال برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید