Iranian Agriculture News Agency

روحیه جهادی و انقلابی ضرورت اصلی حل مشکلات کشور

نشست مشترک مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه میانه و فرمانده سپاه با حضور جمعی از کارشناسان جهادکشاورزی و فرماندهان سپاه با محوریت همکاری، محرومیت زدایی و اشتغال، در سالن جلسات مدیریت میانه برگزار شد.

روحیه جهادی و انقلابی ضرورت اصلی حل مشکلات کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام ایرانی پور در این جلسه با بیان اینکه شهرستان میانه در تولید محصولات کشاورزی دارای ظرفیت عظیمی است، گفت: جهاد کشاورزی در بحث توانمندسازی  روستائیان وبهره برداران اقدام به انجام فعالیتهای گسترده ای منجمله واگذاری و رفع تداخلات اراضی، احداث گلخانه، احداث مزارع پرورش ماهی، ایجاد دامپروی ومرغداری جهت تامین گوشت و لبنیات مورد نیاز شهرستان و برپایی کلاسهای آموزشی به منظور ارتقای دانش کشاورزان نموده که منجر به اشتغالزایی و درآمد پایدار در شهرستان وحفظ زنجیره تولید شده است .

فرمانده سپاه میانه نیز در مراسم تجلیل از کارکنان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، از خدمات خالصانه این نهاد از ابتدای انقلاب تا کنون یاد کرد و گفت: کارکنان جهاد دوشادوش سپاه، در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب و محرومیت زدایی حرکت کرده اند.

سرهنگ حسین محمّدی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تفکری ارزشمند و معجزه آسا جهاد کشاورزی را بعد از سپاه به عنوان دومین نهاد انقلابی تاسیس کرد، خدمات و ماموریت های ارزشمند جهادگران جهادسازندگی و جهادکشاورزی از ابتدای انقلاب تاکنون در بخشهای مختلف مورد نیاز کشور را متذکر شده، از زحمات ارزشمند آنان قدردانی کرد و اظهار داشت: شما جهادگران، شبانه روز در خدمت نظام و کشور بوده و خواهید بود و این یک افتخاری ارزشمند است.

فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه جهادگران در طول ۴۱ سال گذشته همواره در جهت دفاع از انقلاب وارد میدان شده و همچون برادری مشفق در بیشتر مشکلات کشور در کنار سپاه بوده و انجام ماموریت کرده است، تصریح کرد: باید دستبوس این مهندسین و متخصصین بی ادعای جهادگر باشیم.

سرهنگ محمدی با تاکید بر ضرورت درس گرفتن از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحیه جهادی و انقلابی را ضرورت اصلی حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: باید تفکرات اولیه انقلاب و روحیه جهادی به عنوان الگوی عملی نسل امروز معرفی شده و معیار حرکت آنان قرار گیرد و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ما باید مطالبه گر تربیت شوند تا بتوانیم گامهای بلند و موثری را در راستای رشد و ترقی کشور و رفع مشکلات برداریم.

وی با یادآوری اینکه کار برای خدا و حرکت در مسیرخدا و خدمت به خلق او، یاری و توجهات الهی را در پی دارد، ضرورت همفکری و هم افزایی بیش از پیش بسیج مهندسین کشاورزی با جهاد کشاورزی را متذکر شد و تاکید کرد: باید پیوند عمیق و دوستانه و تنگاتنگ جهاد و سپاه مستحکم تر شود و با یکدلی و وحدت در جهت انجام ماموریت های انقلاب و تحقق منویات رهبری گام برداریم.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، فرمانده سپاه میانه با اهدای لوحی از زحمات مدیر جهادکشاورزی شهرستان میانه و کارکنان این مدیریت تجلیل کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید