Iranian Agriculture News Agency

مدیران خدومی همچون مرحوم مهندس شریفیان در قلب و ذهن پاک ملت جاودانه خواهند بود

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی درپی درگذشت مهندس شریفیان معاون فقید سازمان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت مهندس حبیب شریفیان قاضی جهانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کردند.

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی درپی درگذشت مهندس شریفیان معاون فقید سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در پیام تسلیت  مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در پی درگذشت این مدیر خدوم آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت برادر ارزشمند و دوست عزیزم جناب آقای مهندس حبیب شریفیان معاون فقید بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیری خدوم ، امین ، ساعی ، صادق ، پرتلاش ، جهادگر و شریف که با ایام سالگرد تاسیس جهادسازندگی به فرمان امام راحل ، هفته جهادکشاورزی و در آستانه سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق علیه السلام مصادف شد موجب تأسف و تأثری عمیق گردید.

این مصیبت چنان سخت و دردناک است که اندوه بنده و همه همکاران محترم سازمان از این واقعه تاسف بار قابل بیان نیست ولی در برابر مشیت الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

آن عزیز سفر کرده که در راه خدمت به بخش کشاورزی به ویژه در مسیر تامین امنیت غذایی و برآوردن نیازها و مشکلات دامداران استان دعوت حق را لبیک گفت، یقیناً توشه ای ارزشمند برای آخرت خود ذخیره کرد .

بی شک بهره برداران قدرشناس و فهیم بخش کشاورزی استان تلاش های مجاهدانه و بی دریغ آن مدیر دلسوز و خدمتگزار صدیق و با اخلاص را از یاد نخواهند برد و به راستی که مدیران خدوم در قلب و ذهن پاک ملت جاودانه خواهند بود.

اینجانب درگذشت یار صدیق و فداکار و سرباز خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدمت خانواده بزرگ جهادکشاورزی و کلیه بازماندگان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

                                                                                                                                                                                                  اکبر فتحی                                          

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید