Iranian Agriculture News Agency

دبیری دستگاه‌های گروه زیربنایی و تولیدی به عهده سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی واگذار شد

در اولین جلسه کمیته بهره وری دستگاه های اجرایی زیربنایی و تولیدی استان آذربایجان شرقی دبیری دستگاه های گروه زیربنایی و تولیدی به عهده سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی واگذار شد .

دبیری دستگاه‌های گروه زیربنایی و تولیدی به عهده سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی واگذار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اولین جلسه کمیته بهره وری دستگاه های اجرایی زیربنایی و تولیدی استان با حضور  سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان،  حیدر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و نمایندگان کمیته  بهره‌ وری دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی یکی از مهم ترین بخش هایی تولید در استان می باشد که متاسفانه سهم اعتبارات آن از بودجه استان کم است.

 سیدعلی مختاری در ارتباط با بهره وری در بخش های مختلف گفت: در بخش کشاورزی آب و خاک مهم ترین منابع ما می باشد و باید تلاش کنیم روش های سنتی تولید  حذف شود و از روش های نوین آبیاری استفاده شود.

وی میزان ضایعات در تولید و انبار تا مصرف را مهم عنوان کرد و گفت: باید ابعاد مختلف این مساله بررسی شود تا جلوی اتلاف و اسراف گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در انتها از تشکیل کمیته بهره وری دستگاه های اجرایی زیربنایی و تولیدی استقبال کرد و جهادکشاورزی را یکی از بخش های مهم این کمیته دانست.

گفتنی است در این جلسه پس از ارائه نکته نظرات و پیشنهادات از سوی نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه، تصمیماتی در راستای عملیاتی کردن کمیته بهره وری اتخاذ شد و دبیری دستگاه های گروه زیربنایی و تولیدی به عهده سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی واگذار شد و مقرر شد دستگاه های اجرایی در اسرع وقت نسبت به تشکیل کمیته بهره وری در گروه های مختلف اقدام کرده و ضمن بررسی موارد لازم، نتایج اقدامات را به دستگاه‌های اجرایی ذیربط گزارش کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید