Iranian Agriculture News Agency

رزمایش کمک‌های مومنانه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه برگزار شد

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه خبر داد.

رزمایش کمک‌های مومنانه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اسماعیل کریمی اصل ضمن بیان این مطلب افزود: هم ‌زمان با ماه مبارک رمضان و ایام سخت رویارویی با ویروس منحوس کرونا، مردم و مسئولین برای تامین بخشی از نیازهای افراد بی‌بضاعت پای کارآمدند و اتفاقات بی‌نظیری را رقم زدند.

وی با اعلام خبر تشکیل قرارگاه جهادی شهید ابراهیمی جهادکشاورزی شهرستان مراغه تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تشکیل قرارگاه‌های جهادی و کمک‌های مومنانه به اقشارآسیب پذیر جامعه، این مهم در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه نیز تحقق پیدا کرد و همکاران و بهره‌برداران و تشکلهای بخش کشاورزی به صورت داوطلبانه به کمک نیازمندان شتافتند.

 کریمی اصل ادامه داد: از جمله اقلام توزیعی این قرارگاه، بسته های غذایی شامل مرغ گرم، تخم مرغ، عسل و پنیر برای 500 خانوار و نیز توزیع 1100 پرس غذای آماده برای هزار و صد نفر و همچنین 300 بسته مجزای دیگر برای 300 خانوار می‌باشد که بین اقشار متاثر از بیماری کرونا توزیع شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: اعتبار این کمک های مومنانه از طریق همیاری همکاران جهادکشاورزی مراغه و تعدادی از تشکلهای بخش کشاورزی تامین شده است و با همکاری قرارگاه جهادی شهید دهقان، ناحیه مقاومت بسیج مراغه و سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است که ارزش ریالی آن بالغ بر 50 میلیون تومان برآورد می شود.

 کریمی اصل با اعلام آغاز مرحله سوم رزمایش در واپسین روزهای ماه مهربانی، بر آمادگی قرارگاه شهید ابراهیمی و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه برای ادامه رزمایش با قوت و همت مضاعف‌تر تاکید کرد.

شایان ذکر است پیشتر در مراسم نمادین آغاز فعالیت قرارگاه جهادی شهید ابراهیمی مدیریت جهادکشاورزی مراغه که با حضور  شکری فرماندار شهرستان مراغه و در جمع خادمان این مجموعه جهادی در روز 15 ماه مبارک رمضان انجام گرفت، مهندس کریمی اصل ضمن تشکر از تمامی فعالان و تولیدکنندگانی که با کمکهای مومنانه خود برگ افتخار دیگری را ورق زدند، خواستار ادامه این حرکت خداپسندانه شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید