Iranian Agriculture News Agency

به نقش موثر جهاد سازندگی در آزادسازی خرمشهر کمتر اشاره شده است

نقش سازنده و بی بدیل جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در فتح خرمشهر

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: به نقش موثر جهاد سازندگی در آزادسازی خرمشهر کمتر اشاره شده است و متاسفانه مغفول مانده است .

نقش سازنده و بی بدیل جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر در فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس با اشاره به نقش سازنده جهاد سازندگی در پشتیبانی از دفاع مقدس، تصریح کرد: جهاد سازندگی با عنوان «سنگرسازان بی‌سنگر» در فتح‌الفتوح‌های دفاع مقدس نقش سازنده و ثمربخشی داشته است.

وی با اشاره به نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس گفت: تا به حال کمتر کسی به نقش جهادسازندگی در آزاد سازی خرمشهر اشاره کرده در شرایطی که جهاد سازندگی، ارتش و سپاه پاسداران در قالب 3 قرارگاه فتح، وارد خرمشهر شدند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: آزادسازی خرمشهر نمونه ای بزرگ از امدادهای غیبی و خواست الهی بود .

وی با بیان اینکه ایجاد پشتیبانی رزمی و مهندسی جنگ و سنگر سازان بی سنگر در تاریخ جنگ بی بدیل و فراموش نشدنی است، تاکید کرد: نقش سنگر سازان بی سنگر در تاریخ جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبود و امروز نیز یادگاران و میراث داران سنگرسازان بی سنگر در عرصه خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به صورت شبانه روزی تلاش می نمایند .

 فتحی افزود: الگوبرداری از حماسه‌ها، گذشت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و به خصوص سنگرسازان بی‌سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده است تا خانواده بزرگ کشاورزی خدمت در این بخش و افزایش تولید در محصولات کشاورزی و قطع وابستگی از اجانب شرق و غرب را ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس بدانند زیرا تامین امنیت غذایی و مبارزه با تحریم‌ها و ضرورت طراحی وعملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و جهش تولید یکی از اساسی‌ترین روش‌هایی است که زحمتکشان بخش کشاورزی انجام آن را وظیفه خود می‌دانند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید