Iranian Agriculture News Agency

مراسم معارفه سرپرست مدیریت رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد

مدیریت رفاه و پشتیبانی، موتور محرکه و نبض سازمان جهادکشاورزی استان است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: مدیریت رفاه و پشتیبانی، موتور محرکه و نبض سازمان جهادکشاورزی استان است.

مدیریت رفاه و پشتیبانی، موتور محرکه و نبض سازمان جهادکشاورزی استان است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در جلسه معارفه سرپرست مدیریت رفاه و پشتیبانی سازمان، با نثار فاتحه برای شادی روح مرحوم  ناصر قره باغی به عنوان مدیری لایق و توانمند و تجلیل از زحمات مدیریت پشتیبانی در سازمان بخصوص در چند ماه اخیر در بحث کرونا و ضمن بیان این مطلب افزود: مدیریت پشتیبانی موتور محرکه و نبض سازمان است، بخش عمده فعالیت های سازمان در معاونتها وابسته به مدیریت امور پشتیبانی می باشد که از پرمشقت ترین مدیریت های سازمان است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات بی شائبه مرحوم قره باغی مدیرفقید امور پشتیبانی، گفت: اگر امروز در تولیدات گیاهی ودامی و حفظ نباتات حرفی برای گفتن در کشور داریم بخشی از موفقیتهای آن مرهون مدیریت پشتیبانی است.

 مختاری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات خوب انجام شده توسط مدیریت رفاه و امور پشتیبانی در ایام شیوع ویروس کرونا در سازمان، اظهار کرد: از جمله سیاست های کاری دکتر خاوازی مقام عالی وزارت جهادکشاورزی، اخلاق مداری، امانتداری برای بیت المال و وجدان کاری در خدمت رسانی به همکاران و تکریم از ارباب رجوع است، انتظار داریم تا در مدیریت جدید رفاه و پشتیبانی بیش از پیش شاهد رعایت موازین اخلاقی و کاری در امورات محوله باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان، تاکید نمود: انشاا... در سال 99 املاک و اموال مازاد سازمان تعیین تکلیف و ساماندهی شده و املاک و اموال بلااستفاده بفروش برسند.

وی با اشاره به این موضوع که سرکشی به مدیریتها و مراکز شهرستانها بایستی جزو برنامه های مدیریت امور پشتیبانی باشد، گفت: این مهم جزو وظایف کاری مدیریت رفاه و پشتیبانی می باشد، باید مشکلات را از نزدیک رصد و کمبودهای شهرستانها و مراکز جهادکشاورزی شناسایی و برطرف شوند.

مختاری با بیان اینکه حفظ سلامتی همکاران اولویت اول کاری ما است، ادامه داد: باید به لحاظ رعایت پاکیزگی محیط اداری و نظافت بموقع اتاقها با سرکشیهای روزانه و هفتگی این امر مورد توجه و دقت قرار گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: ضدعفونی و کنترل ورود و خروج ارباب رجوع و همکاران تا رفع کامل خطر کرونا ادامه خواهد یافت.

 مختاری در بخش پایانی سخنان خود ضمن طلب رحمت و غفران الهی برای مرحوم  ناصر قره باقی برای  اکبر منیری سرپرست جدید مدیریت امور رفاه و پشتیبانی سازمان در انجام امورات محوله آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمود. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید