Iranian Agriculture News Agency

دیدار تعدادی از نمایندگان منتخب استان در مجلس با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

حمایت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از سرمایه گذاران بخش خصوصی

تعدادی از نمایندگان منتخب استان آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی پیرامون مسائل مختلف بخش کشاورزی بحث و تبادل نظر کردند.

حمایت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از سرمایه گذاران بخش خصوصی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در دیدار  احمد محرم‌زاده نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم از اهتمام نمایندگان منتخب مجلس در شناسایی ، احصاء و پیگیری های آنان برای رفع مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی قدردانی کرد .

وی از حمایت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: امیدواریم با حضور نمایندگان منتخب استان شاهد رشد و توسعه استان در بخش کشاورزی باشیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه به مساعدت نمایندگان محترم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با توجه به شیوع بیماری کرونا و اثرات و خسارات آن بر بخش کشاورزی احتیاج داریم ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با وحدت رویه و همکاری مضاعف مشکلات بخش کشاورزی را حل و فصل کنیم.

 فتحی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی دارای توانمندی بسیار زیادی در بخش کشاورزی است افزود: این سازمان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای جهش تولید حمایت می‌کند.

گفتنی است که آقایان  احمد محرم‌زاده نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ،  داودی نماینده مردم شهرستان سراب و  جعفر راستی منتخب مردم شبستر در مجلس یازدهم از جمله نمایندگانی هستند که پس از انتخابات دوم اسفند با حضور در سازمان جهادکشاورزی استان با فتحی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید