Iranian Agriculture News Agency

عملکرد خوب جهاد کشاورزی در دوران کرونا باعث شد مردم با کمبود مواد غذایی روبرو نشوند

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: عملکرد خوب سازمان جهاد کشاورزی در دوران کرونا باعث شد مردم با کمبود مواد غذایی روبرو نشوند .

عملکرد خوب جهاد کشاورزی  در دوران کرونا باعث شد مردم با کمبود مواد غذایی روبرو نشوند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد در اولین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی از عملکرد مهندس فتحی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و تعاملات بین اداره کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی در سال 98 قدردانی کرده و گفت: انشالله در سال پیش رو میزان این تعاملات افزایش خواهد یافت.

وی با مقایسه بیماری کرونا در سالجاری و آنفولانزا پرندگان در سال قبل گفت: عملکرد سازمان و ادارات وابسته در مقابل این بیماریها واقعاً تحسین برانگیز بوده و اداره کل دامپزشکی همواره تلاش می کند تا اقدامات لازم در برابر انواع بیماریها را انجام دهد.

 بهداد افزود: درصد انتقال بیماری کرونا 3 درصد بوده در حالی که درصد انتقال آنفولانزای پرندگان اگر به انسان انتقال پیدا کند حداقل 75 درصد بوده و دامپزشکی همواره تلاش کرده تا این بیماری به انسان انتقال پیدا نکند.

وی تاکید کرد: در زمان بیماری کرونا به خاطر عملکرد خوب وزارت جهاد کشاورزی مردم هرگز با کمبود مواد غذایی کشاورزی و دامی روبرو نشدند و این از تدابیر وزارت جهاد و سازمان های وابسته مثل دامپزشکی به آن است.

 بهداد در انتها از تولیدکنندگان بخش دام و طیور خواست تا با رعایت موارد بهداشتی از تلف شدن محصولات مرتبط جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید