Iranian Agriculture News Agency

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست

پیام تبریک مهندس فتحی به مناسبت نهم اردیبهشت، روز شوراها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با ارسال پیامی خطاب به مسعودی ریحان رئیس شوراهای اسلامی استان آذربایجان شرقی فرا رسیدن نهم اردیبهشت، روز شوراها را به وی و اعضای محترم شوراهای استان تبریک گفت.

پیام تبریک مهندس فتحی به مناسبت نهم اردیبهشت، روز شوراها

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل پیام مهندس اکبر فتحی به شرح زیر است:

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت. شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست و بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص): هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.

ضمن آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن نهم اردیبهشت، روز شوراها  را خدمت  حضرتعالی و اعضای محترم شوراهای استان که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری درحل مشکلات شهرها  و روستاها  تلاش می نمایند و با امانت ، کفایت ، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه  شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم در سایه تعالیم متعالی اسلام و با تاسی از رهنمودهای آینده سازحضرت امام خمینی (ره) وبا پیروی از فرامین مقام معظم رهبری موفق و مؤید باشید.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید