Iranian Agriculture News Agency

تقدیر نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان

حضرت آیت ا... سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و نماینده منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با ارسال نامه ای از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تقدیر کرد.

تقدیر  نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، در این نامه که توسط آیت ا... تقوی توشیح شده، آمده است: به فرموده " رهبر فرزانه انقلاب اسلامی" انتخابات یک جشن ملی است. جشنی بزرگ و مردم سالاری که همگان باشور و نشاط فراوان در آن شرکت می کنند تا در سرنوشت خویش و اعتلای میهن اسلامی شریک و سهیم باشند.

به غیر از تکلیف دینی و غیرت ملی: آن چه این بنده را راغب و مصمم به نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمود همانا تشویق دوستان دانا و یاران یکدله چون حضرتعالی بود که از تجربیات چند دوره نمایندگی حقیر و سوابق مدیریتی، در سنگرهای مختلف کشوری مطلع بودید که بحمداله، حسن ظن و اصالت الطافتان، نتایج آراء مردمی را چنان ساخت که مشاهده فرمودید.

اکنون معذورم دارید که به خاطر مراعات توصیه های دلسوزانه ستاد ملی مبارزه با کرونا، قادر نیستم اظهار لطف و شادمانی کتبی و شفاهی و رسانه ای یکایک شما سروران را به سزا و حضوری جبران نمایم. ضمن سپاس بی کران در موسم بهاران و ایام بارش برکات ماه معظم شعبان، دعا کنیم که با عنایت حضرت صاحب العصر والزمان در انجام رسالت خطیر نمایندگی و سربازی ولی امر مسلمین روسپید و سربلند باشم و حضرت رحمان هرچه زودتر نعمت سلامتی و عافیت را برای کل بشریت به ارمغان آورد. بمنه و کرمه

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید