Iranian Agriculture News Agency

آغاز توزیع نامحدود خرما در آذربایجان شرقی توسط اتحادیه تعاون روستایی استان

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی از تامین و توزیع نامحدود خرما به منظور رفاه حال روزه داران عزیز در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.

آغاز توزیع نامحدود خرما در آذربایجان شرقی توسط اتحادیه تعاون روستایی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی اکبر نژادرضا در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، توزیع نامحدود خرما از امروز توسط اتحادیه تعاونی‌های تولید استان  آذربایجان شرقی آغاز شد.

وی با بیان اینکه توزیع خرما جهت در دسترس قرار گرفتن این محصول در بازار و عرضه به شهروندان عزیز در ماه مبارک رمضان  انجام می گیرد ادامه داد: خرما از نوع مضافتی و سه ردیفه می باشد که از مبدا استان کرمان تامین شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی قیمت فروش خرما را به ازای هر کیلوگرم 17 هزار و 800 تومان  بصورت کارتنی و عمده اعلام کرد و افزود: در صورت هماهنگی اتحادیه های تعاونی های روستایی شهرستان ها خرمای مورد نظر در فروشگاه های تعاونی روستایی شهرستانهای مختلف استان به فروش می رسد .

وی با بیان اینکه توزیع خرما تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت افزود: صاحبان سوپرمارکت ها و همه متقاضیان می توانند خرمای مورد نیاز خود را از تعاون روستایی تهیه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید