Iranian Agriculture News Agency

امداد و کمک رسانی به آسیب دیدگان مالی ناشی از شیوع بیماری کرونا، یک وظیفه انسانی و اخلاقی است

مشارکت کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در رزمایش کمکهای مومنانه برای آسیب دیدگان بحران اخیر

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: امداد و کمک رسانی به آسیب دیدگان مالی ناشی از شیوع بیماری کرونا، یک وظیفه انسانی و اخلاقی است.

مشارکت کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  در رزمایش کمکهای مومنانه برای آسیب دیدگان بحران اخیر

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه قرارگاه جهادی رزمایش کمک های مومنانه برای آسیب دیدگان بحران اخیر و چگونگی و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: با عنایت به شرایط بحرانی جامعه علی الخصوص وضعیت بحرانی بخش کشاورزی کشور و استان، همیاری و مساعدت همکاران ستادی، ادارات تابعه و مدیریت شهرستانها به طور منسجم و یکپارچه به اشخاص نیازمند و آسیب دیده بخش کشاورزی ؛ می تواند از کارآیی بیشتر و بهتری برخوردار باشد.

وی، ادامه داد: در موضوع مقابله و مبارزه با انتقال و انتشار ویروس کرونا در سطح کشور، هم مدیریت دولتی و هم اقدامات خودجوش مردمی نسبت به سایر کشورهای جهان تحسین برانگیز و بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم و با فرهنگ میهن اسلامی به ممالک اروپایی و آمریکایی ثابت کردند که دارای تمدن بزرگ و فرهنگی غنی هستند که کشورهای غربی فقط شعار آن را با خود یدک می کنند.  

فتحی، اظهار نمود: مدیریت دولتی و همراهی مردم در امر مبارزه با بیماری کرونا بانظام اسلامی موجب شد تا چهره ناخوشایند و نامطلوبی که کشورهای غربی از نظام مقدس اسلامی در سطح دنیا سناریوسازی و ارائه کرده بودند از بین رفته و زدوده شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با افتخارآمیز خواندن تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا که بصورت روزانه توسط رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی بعنوان رئیس ستاد، مدیریت و رصد می شد، گفت: ورود به موقع مقام معظم رهبری در بحث مدیریت دولتی ویروس کرونا و صدور دستور برگزاری رزمایش کمک های مومنانه برای آسیب دیگان بحران اخیر، اقدامی مدبرانه و حکمت آمیز بود.

وی در این راستا اعلام کرد کلیه کارکنان در این امر خیر شرکت فعال نموده و از محل منابع آن نسبت به تهیه و خرید اقلام مورد نیاز و مایحتاج غذایی جامعه هدف بخش کشاورزی اعم از جامعه کارمندی و بهره بردار اختصاص یابد.

 فتحی، گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل مالی تشکل های کشاورزی و صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان نیز یکی دیگر از روش هایی است که می تواند مورد بحث و بررسی قرار گرفته و استفاده گردد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: هماهنگی، هدایت و منسجم ساختن اقدامات احتمالی ادارات تابعه، تشکل ها و کارخانجات کشاورزی که در امر تولید و توزیع محصولات کشاورزی از جمله تولید گوشت مرغ، تخم مرغ و ... فعالیت می کنند، در راستا حمایت و کمک رسانی به آسیب دیدگان اخیر می تواند از کارآیی بیشتر و بهتری برخوردار باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید