Iranian Agriculture News Agency

همه واحدهای صنفی و صنعتی بخش کشاورزی در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام نمود کلیه واحدهای صنفی و صنعتی بخش کشاورزی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ فروردین مهلت دارند در سامانه سلامت ثبت نام کنند .

همه واحدهای صنفی و صنعتی بخش کشاورزی در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران از ابلاغ گام دوم مبارزه با بیماری ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه سلامت محیط و کار خبر داد و گفت: بر این اساس مقرر شده است کلیه واحدهای صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به نشانی https://salamat.gov.ir/  ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه راهنماها و الزامات سلامت محیط و کار شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیک در اختیار افراد قرار خواهد گرفت گفت: همچنین برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می توان به سایت مرکز سلامت محیط و کار به نشانی: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تأکید کرد: بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات به محل های مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می‌کنند.

 فتحی از بهره برداران کشاورزی و صاحبان واحدهای صنفی و صنعتی خواست تا تخلفات نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف مربوطه را از طریق سامانه جامع Sajam.scpd.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹ گزارش دهند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید