Iranian Agriculture News Agency

اتخاذ تدابیر مقابله‌ای با ویروس کرونا در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی از اتخاذ تدابیر مقابله ای با ویروس کرونا در این مرکز خبر داد.

اتخاذ تدابیر مقابله‌ای با ویروس کرونا در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، احمد بایبوردی ضمن اشاره به ابلاغ دستورالعمل ها و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری خاطرنشان ساخت: اقدامات انجام یافته بر مبنای دستورالعمل وزارت بهداشت صورت می گیرد و همه فرآیندهای آن در حال اجرا است.

 رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در تشریح اقدامات مقابله ای و مهار ویروس کرونا، با اشاره به حذف اثر انگشت یا کارت تردد به هنگام ورود و خروج کارکنان اظهار داشت: دستورالعمل های مرتبط با آموزش و رعایت بهداشت فردی و محیط با تمرکز بر ویروس کرونا، جهت ارتقای سطح آگاهی کارکنان ابلاغ شده است.

وی افزود: برگزاری هرگونه همایش، سمینار و جلسه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است و استفاده حداکثری از اتوماسیون اداری برای انجام وظایف اداری مورد تاکید است.

بایبوردی با بیان این مطلب که اصلی ترین دغدغه من سلامتی کارکنان و خانواده های آنها می باشد، گفت: در زمان تعطیلات نوروزی مرکز خسروشاه و معاونت آموزش به طور کامل صد عفونی و سم پاشی شد، تب سنج برای سنجیدن تب کارکنان وارباب رجوع موقع ورود به مرکز تهیه گردید و محلولهای ضد عفونی کننده در نقاط مختلف مرکز تعبیه شد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی با اشاره به این مطلب که امکان دورکاری و شیفت کاری برای همکاران فراهم شده ابراز نمود: تاکید شده است تا سرویس کارکنان قبل از سوار شدن کارمندان ضد عفونی گردد و موارد بهداشتی رعایت شود.

بایبوردی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان و خانواده های آنان اظهار امیدواری کرد با توکل بر عنایات حضرت حق و رعایت نکات ایمنی هر چه سریعتر از شر ویروس منحوس کرونا نجات یابیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید