Iranian Agriculture News Agency

تبادل تفاهمنامه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان شرقی

همزمان با هفته منابع طبیعی ضمن تبادل تفاهم نامه ، با حضور سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، مراسم درختکاری در محوطه مرکز تحقیقات خسروشاه برگزار شد.

تبادل تفاهمنامه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، احمد بایبوردی در حاشیه تبادل تفاهم نامه خاطرنشان ساخت: در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، بخش جنگل و مرتع یکی از بخشهای قدیمی و تاثیر گذار است که همکاران محقق و پیشکسوت در آن بخش مشغول خدمت هستند.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان  شرقی ادامه داد: در این روز که منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و ترویج نامگذاری شده است ما باید شاهد ارتباطات  و همکاریهای بیشتر و تاثیرگذار بین مرکز و منابع طبیعی استان باشیم که امیدواریم اثرات مثبتی داشته باشد و همه همکاران ما علاقمند به همکاری هستند و در سالهای گذشته نیز طرحهای مشترکی در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری انجام شده است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از  میزبانی رئیس مرکز  گفت: به اعتقاد بنده بازوی علمی مجموعه وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی است و در استانها هم مرکز تحقیقات این وظیفه مهم را بر عهده دارد.

رحیم مهردادی افزود: به توانایی ها و پتانسیل هایی که در مرکز تحقیقات وجود دارد اعتقاد دارم و در گذشته همکاریهای خوبی بین این دو اداره صورت گرفته و نتیجه بهتری حاصل شده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که هر چیزی، بار علمی و فنی داشته باشد مشکل ساز نمی شود افزود: براساس توافقنامه جدید این همکاری پررنگ شده و سعی براین خواهد بود که نیازهای تحقیقاتی علاوه بر سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور بصورت استانی از طریق مرکز تحقیقات انجام ونتایج حاصله مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید