Iranian Agriculture News Agency

با انعقاد قرارداد همکاری با کارشناسان شیلات سازمان نظام مهندسی

فرایندهای تولید در مزارع پرورشی مهندسی می‌شود

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در جهت دستیابی به مهندسی شدن فرایندهای تولید مزارع پرورشی، مدیریت شیلات با کارشناسان شیلات سازمان نظام مهندسی کشاورزی قرارداد همکاری منعقد کرد.

فرایندهای تولید در مزارع پرورشی مهندسی می‌شود

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، قاسم جعفروند با اعلام این مطلب گفت: در طی سالجاری اقدامات اجرایی لازم برای ساماندهی امور شیلات و آبزیان با اعمال راهبردهای تعیین شده از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان و سازمان شیلات ایران صورت پذیرفت .

وی افزود: از جمله برخی راهبردهای موردنظر در سال رونق تولید می توان به برنامه ریزی، هدایت و اجرای کلیه فعالیت های آموزشی و ترویجی روش های نوین تکثیر و پرورش آبزیان به منظور افزایش راندمان تولید و نظارت بر عملکرد مزارع و مراکز تکثیر و پرورش ماهی اشاره نمود.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان  گفت: در راستای نیل به اهداف مشخص شده در این راهبردها و جهت افزایش نفوذ ضریب دانش و دستیابی به مهندسی شدن فرایندهای تولیدی وخدماتی اقدام به عقد قرارداد با تعدادی از کارشناسان شیلات سازمان نظام مهندسی کشاورزی نمودیم.

وی ادامه داد: سالانه دانش آموختگان شیلات و امور آبزیان وارد جامعه می شوند و برای افزایش بهره وری در این زیربخش باید از این ظرفیت استفاده بهینه انجام گیرد.

 جعفروند افزود: استفاده از دانش آموختگان بخش شیلات سازمان نظام مهندسی را از ظرفیت های بالقوه ارتقای کمی و کیفی تولید می دانیم و با هماهنگی و تعامل سازنده با تولید کنندگان مزارع پرورشی و برنامه محوری می توانیم سبب فراهم سازی زمینه حضور موثر فارغ التحصیلان برای بهره مندی بخش شیلات در این بخش باشیم و از طریق استفاده از توان تخصصی، علمی و اجرایی این افراد در جهت رفع موانع و مشکلات فنی تولید و افزایش بهره وری نقش موثری را ایفا کنیم.  

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: با ارزیابی های دوره ای و مستمری که انجام خواهد گرفت و نیز با استخراج نتایج ارزیابی های عملکرد این کارشناسان در بهبود روند تولید استان در صورتی که کار این عزیزان را مثبت ارزیابی کنیم با هماهنگی هایی که با سازمان نظام مهندسی کشاورزی انجام شده است از تعداد بیشتری از کارشناسان بخش خصوصی در این امر کمک خواهیم گرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید