Iranian Agriculture News Agency

غرس نهال میوه توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری باید به بحث محیط زیست توجه ویژه ای شود محیط زیست شامل خاک، آب، زمین، هوا و جنگل ها است و بایستی در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست تلاش کنیم.

غرس نهال میوه توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در حاشیه غرس یک اصله نهال میوه به مناسبت هفته منابع طبیعی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان و مهندس رحیم مهردادی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان صورت پذیرفت گفت: پانزدهم تا بیست و یکم اسفند هر سال تحت عنوان هفته منابع طبیعی و سیزدهم فروردین روز طبیعت نامگذاری شده است. مردم در روز طبیعت باید در حفاظت و حراست از طبیعت تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در دین اسلام به درختکاری تاکید فراوان شده است، اظهار کرد: در روایات آمده است؛ هرکس درختی بکارد و مومنین از سایه و میوه آن درخت بهره مند شوند و استفاده نمایند، نزد خداوند متعال اجر و پاداش زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود تا در سال جدید به محیط زیست توجه ویژه ای شود، انشاا... خداوند با لطف و کرم خود ویروس و بیماری کرونا را از میهن اسلامی ما ریشه کن کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید