Iranian Agriculture News Agency

توافقنامه همکاری مشترک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با اداره کل زندان‌های استان

اشتغالزایی زندانیان توسعه فضای سبزو نهالکاری آذربایجان شرقی

توافقنامه همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری واداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با هدف انجام اقدامات مشترک به منظور نگهداری، احیاء و اصلاح عرصه‌های منابع طبیعی و کمک به اشتغال زندانیان توسط مدیران کل این دو دستگاه امضا و مبادله شد.

اشتغالزایی زندانیان توسعه فضای سبزو نهالکاری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با بیان اینکه انعقاد چنین توافق نامه ای بسیار خیرخواهانه و انسان دوستانه می باشد افزود: اجرای این توافقنامه در جهت عملیاتی کردن مفاد آن و ایجاد اشتغال برای زندانیان با رعایت قوانین و با انجام هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.

رحیم مهردادی گفت: به‌کارگیری مددجویان در برخی پروژه ها مستلزم حضور آنان در دوره های آموزشی مرتبط با منابع طبیعی و گذراندن دوره ها است.

وی هدف از انعقاد این توافق نامه را استفاده بهینه از منابع آب و خاک، کاستن فشار بر عرصه های طبیعی جنگلی، کمک به حفاظت و صیانت پایدار از منابع جنگل ها عنوان نموده و آمادگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را برای  تأمین نهال و همچنین نظارت برانجام آن اعلام کرد.

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان شرقی نیز یکی از اهداف اصلی زندانهای استان را فراهم نمودن اشتغال پایدار دانسته و حرکت در مسیر طرحهای  مشارکتی با منابع طبیعی و ایجاد فضای سبز را باعث اشتغال پایدار برای زندانیان و تحقق در کاهش جرایم زندانیان برشمرد.

محمدیاری با اشاره به رسالت سازمان زندانها اظهارداشت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و تربیت آنها دو رسالت اصلی سازمان زندان‌هاست.

وی افزود: زندانیان افرادی هستند که باید با آموزشهای هدفمند به جامعه برگردند و به عنوان انسانی شریف به زندگی اجتماعی ادامه دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید