Iranian Agriculture News Agency

برگزاری کارگاه آموزشی تهیه محلول های غذایی برای کشت های هیدروپونیک در شهرستان بناب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری کارگاه آموزشی تهیه محلول های غذایی برای کشت های هیدروپونیک در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی تهیه محلول های غذایی برای کشت های هیدروپونیک در شهرستان بناب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، روح الله خیری ضمن بیان این مطلب افزود: از اولویتها و سیاستهای وزارت جهادکشاورزی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی جهت افزایش بهره وری مصرف آب، توجه به توسعه کشت در محیطهای گلخانه ای، انتقال کشت از فضای باز به فضای بسته، استفاده از روشها وشیوه های نوین تولید در محیطهای کنترل شده و به تبع آن افزایش تولید، ایجاد زمینه ها، فرصتهای شغلی، کارآفرینی و رونق اقتصادی بخش کشاورزی می باشد، بطوریکه امروز مطالعات آموزش انتقال تکنولوژی و دانش فنی و کلیه حمایتها و کمکهای دولتی در راه تحقق این هدف سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بناب با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تهیه محلول های غذایی برای کشت های هیدروپونیک نمود.

گفتنی است در این کارگاه که با حضور دکتر پور سلطان برگزار گردید، با توجه به اهمیت تغذیه در کشت محصولات گلخانه ای برای حاضرین مطالب با استفاده از فیلم و پاورپوینت آموزشی بطور کامل تشریح و حاضرین در کارگاه از تجربیات و آموخته های همدیگر استفاده کرده و به تبادل اطلاعات پرداختند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید