Iranian Agriculture News Agency

در ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی؛

قدرت و حمایت از بخش کشاورزی افزایش می‌یابد

مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی گفت: در ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی، سیاست های وزارت جهادکشاورزی جهت رونق تولید و توسعه بخش کشاورزی در اولویت است.

قدرت و حمایت از بخش کشاورزی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، علی اکبر نژادرضا در جلسه اجرایی کردن آئین‌نامه و دستورالعمل‌های اصلاحیه ساختار نظام صنفی کشاورزی که با حضور  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و  مسعود عدل طلب مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم نهاد سازمان مرکزی تعاون روستایی در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی به خواست خداوند متعال سرمنشاء آثار خیر و برکت خواهد بود، در ساختار جدید قدرت و حمایت از بخش کشاورزی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: رشته های هفتگانه در اکثر شهرستان‌ها بخصوص در شهرستانهای بزرگ و کشاورز خیز استان تشکیل خواهد شد. 

نژادرضا با خاطرنشان این موضوع که تشکیل نظام صنفی برعهده ما است، افزود: در تشکیل اتحادیه ها وظیفه ما سنگین تر است و مابقی مسائل مدیریتی بوده و مربوط به سطح کلان کشوری است.

مدیر سازمان تعاون روستائی استان ، اظهار نمود: باید با توجیه صنوف و بیان مسائل و مشکلات اجتماعی اصناف، دست در دست هم گذاشته  و این مهم را به سر منزل مقصود هدایت کنیم.

وی ادامه داد: مراحل و مجامعی که مقرر شده برگزار گردند با حضور مدیران شهرستان، کارشناسان مسئول و روسای اداره جات تخصصی شهرستانها انجام خواهد شد.

نژادرضا در پایان سخنان خود، عنوان کرد: اعضاء سابق نظام صنفی کشاورزی در تشکیلات جدید کما فی السابق عضو نظام خواهند بود و صرفاً ساماندهی مجدد انجام می شود که کمی به زمان بیشتر و همدلی عزیزان نیاز دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید