Iranian Agriculture News Agency

برگزاری چهار دوره آموزشی توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی

چهار دوره آموزشی مختلف با حضور اساتید مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در شهرستانهای مراغه و مرند برگزار شد.

برگزاری چهار دوره آموزشی توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، دوره آموزشی پرورش و نگهداری قارچ‌های خوراکی در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مرند برگزار شد و مدرس دوره فخرائی فراگیران را با آخرین روش‌های پرورش و نگهداری قارچ‌های خوراکی آشنا کرد، همچنین دوره آموزشی پرورش مرغ بومی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرند به مدت دو روز با تدریس مهندس حسن نصیری فرد برگزار شد و مدرس دوره فراگیران را با پرورش و تغذیه و سایر موارد مربوط به پرورش مرغ بومی آشنا کرد و در پایان پس از اخذ آزمون برای فراگیران گواهینامه پایان دوره صادر شد.

برپایه این گزارش دوره آموزش کشاورزی حفاظتی و دوره مدیریت علف‌های هرز و عوامل خسارت زا در شرایط کشاورزی حفاظتی با حضور کشاورزان منطقه در شهرستان مراغه به مدت دو روز برگزار شد و مدرس دوره فخرائی کشاورزان را با کشاورزی حفاظتی آشنا کرد. همچنین دوره آموزشی مدیریت بقایا و تهیه بستر در کشاورزی حفاظتی با مشارکت مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان در شهرستان مراغه با حضور کشاورزان منطقه برگزار شد و مدرس دوره غفارزاده فراگیران را با انواع روشهای مدیریت بقایا و تهیه بستر در قالب طرح کشاورزی آشنا کرد.

گفتنی است هر چهار دوره آموزشی به همت اداره آموزشهای بهره برداران معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید