Iranian Agriculture News Agency

سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی با حضور مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی معرفی شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس رحیم مهردادی کجاباد در حکمی از سوی مهندس خسرو شهبازی سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی منصوب و با اهدای لوحی از طرف مهندس شهبازی از زحمات مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی که سرپرستی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را از ۱۷ شهریور ماه سالجاری برعهده گرفته بود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت منابع طبیعی  در توسعه پایدار گفت: در راستای ماموریت های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری تلاش خواهم کرد.

مهندس رحیم مهردادی افزود: برای احیا و حفظ مراتع و جنگل ها و جلوگیری از تخریب و تصرف غیرقانونی و غیراصولی آنها و اجرای طرح های آبخیزداری در این راستا برنامه ریزی نموده و با کمک پرسنل تلاشگر منابع طبیعی و جوامع محلی و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی اقدام خواهم کرد.

گفتنی است مهندس رحیم  مهردادی کجاباد در سوابق مدیریتی خود، معاون فنی، معاون حفاظت و امور اراضی و معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و نیز مسئولیت مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را برعهده داشته است .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید