Iranian Agriculture News Agency

تربیت مدیران آینده و توانمندسازی مدیران کنونی باید در راس سازمان جهادکشاورزی استانها قرار گیرد

عمل به وظیفه و تأمین امنیت غذایی جامعه، ادای دین به خو‌ن‌های به ناحق ریخته شده است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: تربیت مدیران آینده و توانمندسازی مدیران کنونی باید در راس سازمان جهادکشاورزی استان‌ها قرار گیرد.

عمل به وظیفه و تأمین امنیت غذایی جامعه، ادای دین به خو‌ن‌های به ناحق ریخته شده است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  اکبر فتحی در مراسم افتتاح پردیس استانی کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی که با حضور ابوالقاسم ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت پرافتخار و جانسوز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش و بیان این مطلب افزود: خلاءهای پست های مدیریتی که در گذشته بودند با راه اندازی پردیس استانی کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهادکشاورزی استانها تکمیل و پر خواهد شد.

وی، ادامه داد: گزینش و تربیت مدیران توانمند و شایسته، موجب از بین رفتن چالش های موجود در این زمینه خواهد شد.

فتحی، افزود: یکی از رسالت های ذاتی وزارت جهادکشاورزی و سازمان جهادکشاورزی استانها توجه ویژه به نیروهای انسانی و آموزش و تربیت کارکنان در راستای توانمندسازی مجموعه سازمان مربوطه می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: آموزش منابع انسانی در بخش کشاورزی، ارتقاء عملکرد مدیران و به تبع آن افزایش تولید در زیربخش های مختلف بخش کشاورزی را در بر خواهد داشت.

وی گفت: افزایش تولیدات کشاورزی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در بدنه کارشناسی، مدیریتی و دولتی به دست نیروهای انسانی و همگام با کشاورزان انجام می شود، تامین امنیت غذایی و قطع وابستگی از بیگانگان توسط مدیران و کارشناسان توانمند و شایسته امکانپذیر است.

فتحی عنوان کرد: انتخاب مدیران و ارزیابی قابلیت مواجهه افراد منتخب با انواع چالش های پیشرو در آینده، شرط لازم و ضروری انتخاب مدیران جهت انتصاب در پست های مدیریتی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: ارزیابی افراد توسط ارزیابها و تعیین یک مطلب بخصوص جهت سخنرانی دو نفر در رابطه با موضوع تعیین شده، یکی دیگر از شاخص های مهم در ارزیابی متقاضیان جهت انتصاب در پست های مدیریتی می باشد.

وی تاکید کرد: منبعد هر شخصی بخواهد به عنوان مدیر در پست های مدیریتی منصوب و مشغول انجام وظیفه گردد، بایستی گواهی شایستگی احراز پست های مدیریتی را اخذ کرده باشد.

فتحی در بخش پایانی سخنان خود با تسلیت مجدد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه  عمل به وظیفه و تأمین امنیت غذایی جامعه در سازمان، ادای دین به خون‌های به ناحق ریخته  است گفت: همه باید رسالت و وظایف قانونی خود را به موقع و به نحو احسن انجام دهیم تا هم رضایت پروردگار متعال و هم رضایت مقام معظم رهبری جلب شده و هم بتوانیم دین خود را نسبت به خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادا کنیم.

                                                                                                                                                                                                                                                               

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید