Iranian Agriculture News Agency

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز (یکشنبه) با حضور گسترده مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه در محل نمازخانه سازمان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  برگزار شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا با حضور مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و جمع کثیری از مدیران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، ادارات تابعه و مسئولین و مدیران تشکل‌های بخش کشاورزی در محل نمازخانه سازمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مدیران و همکاران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی همراه بود، رشادت ها، دلاوری ها و مجاهدت های این سردار محبوب و مردمی با اشعار و مداحی آقای احد محرمی گرامی داشته شد و روضه علمدار بی دست کربلا به یاد پیکر بی دست سردار سلیمانی خوانده شد.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  اباصلت فیض زاده مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا همراه بود، شرکت کنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فریاد انزجار خود را از این حمله تروریستی ابراز، و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم با بیان اینکه که شهادت حاج قاسم سلیمانی، دشمنان را در منطقه به دلهره انداخته است، تاکید کرد: به یاری خداوند متعال، خون پاک این سردار شهید و شهدای مظلوم مقاومت، موجب نجات منطقه از حضور استکبار خواهد شد.

همچنین حاضرین ضمن اعلام همبستگی و ولایتمداری، از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولین نظام اسلامی در خصوص انتقام سخت از جنایتکاران آمریکایی اعلام حمایت کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید