Iranian Agriculture News Agency

تأمین امنیت غذایی جامعه، ادای دین به خون‌های به ناحق ریخته است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بررسی و مشاهده اقدامات و خدمات منتج به نتیجه سازمان مربوطه است.

تأمین امنیت غذایی جامعه، ادای دین به خون‌های به ناحق ریخته است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جهانی جبهه مقاومت و قهرمان ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان این مطلب افزود: هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بررسی و مشاهده اقدامات و خدمات منتج به نتیجه سازمان و دستگاه اجرایی مربوطه است.

وی ضمن تاکید بر این مهم که راه و هدف شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: همه ما موظفیم تا با انجام بهینه وظایف قانونی و رسالت سازمانی خود که همان تامین امنیت غذایی جامعه است، دین خود را نسبت به خون های پاک و به ناحق ریخته شده این بزرگواران ادا کنیم.

فتحی گفت: اگر هر کس در حوزه مسئولیت قانونی خود تلاش کند تا وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهد، وظیفه خود را به حاکمیت و خون شهداء انجام داده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در خصوص شورای راهبری توسعه مدیریتی استان، عنوان کرد: جلسات این شورا که ذیل آن در هر دستگاه اجرایی، شورایی تحت عنوان شورای توسعه مدیریت دستگاه قرار دارد به ریاست استاندار، دبیری سازمان برنامه و بودجه، یک نفر از فرمانداران و 4 نفر از روسای دستگاههای اجرایی استان به انتخاب استاندار محترم تشکیل می‌شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل شورای راهبری توسعه مدیریتی استان، جلسات شورا هر سه ماه یکبار تشکیل می شود، در هر یک از این جلسات برای 2 دستگاه اجرایی وظیفه مشخصی تعریف شده و مقرر می‌شود تا دستگاه‌های مورد نظر عملکرد خود را در قالب مبانی نظری و نتایج عینی اقدامات و خدمات خود را ارائه کنند.

فتحی تاکید کرد: خروجی خدمات و اقدامات انجام یافته توسط معاونتها، مدیریتها، ادارات ستادی و تابعه سازمان جهادکشاورزی استان باید در بیرون از سازمان عینیت و تحقق یابد، مشکلات و مسائل جامعه هدف و ارباب رجوع تنها با اقدامات و ساز و کارهای عملی ارائه شده توسط مدیران و کارشناسان سازمان حل و فصل خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، تصریح کرد: صرف ارائه آمار و جداول تهیه شده نمی تواند منجر به نتیجه شود، باید با عملیاتی کردن اقدامات خود، آمار و اعداد قید شده در این جداول را عینیت داده و اجرائی کنیم، در این حالت رضایت و اعتماد مردم نسبت به دستگاه اجرایی جلب خواهد شد.

وی افزود: هدف از ارزیابی دستگاه‌های اجرایی، بررسی و مشاهده اقدامات و خدمات منتج به نتیجه سازمان و دستگاه اجرایی مربوطه است.

فتحی خطاب به رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان، گفت: انتظار داریم نتیجه اقدامات انجام یافته توسط کمیته‌ها، معاونتها و مدیریت های سازمان در قالب گزارش کامل و جامع ارائه شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در بخش پایانی سخنان خود، اظهار کرد: اصلاح روش ها، فرآیندها و نتایج حاصله از این اصلاحات و تغییرات اعمال شده از اهداف شاخص و مهم گزارش های ارائه شده است.

                                                                                                

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید