Iranian Agriculture News Agency

تجلیل دانشگاه تبریز از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان نهاد برگزیده حامی پژوهش

دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فنآوران برگزیده با تقدیم لوح سپاس از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به عنوان نهاد برگزیده حامی پژوهش دانشگاه تجلیل نمود.

تجلیل دانشگاه تبریز از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان نهاد برگزیده حامی پژوهش

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  در این لوح که توسط دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز خطاب به مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی توشیح شده، آمده است: دانشگاه تبریز چونان چشمه جاری در حیات روشن سرزمین همیشه سربلندمان بوده است که انوار آگاهی و معرفت از آن جوشیده و جان و روان تشنگان حقیقت و علم را سیراب نموده است. به پاس تلاش های بی وقفه حضرتعالی در اعتلاء و ارتقای این دانشگاه کهن، این لوح تقدیر به جهت کسب عنوان نهاد برگزیده حامی پژوهش دانشگاه در سال 98 به حضور تقدیم می شود. از درگاه خداوند متعال همواره سعادت، سلامت و موفقیت حضرتعالی را مسالت می نمایم.

شایان ذکر است این لوح در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فنآوران برگزیده توسط دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز و پروفسور هملت عیسی خانلی بنیانگذار دانشگاه خزر کشور آذربایجان تقدیم مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی شد.

بر اساس این گزارش، در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه تبریز، از پژوهشگر برتر دانشگاه،  اساتید قرار گرفته در زمره دانشمندان یک درصد برتر جهان، پژوهشگران برگزیده دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی، پژوهشگران برگزیده بخش فناوری، پژوهشگران برگزیده گروه های عمده علمی، پژوهشگر برتر دانشگاه، برگزیدگان دانشگاه در شاخص های مختلف و مدیران نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و صنایع استان که بیشترین همکاری را با دانشگاه داشتند، تجلیل شد.                                                                                                                                                                                                                                                                

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید