Iranian Agriculture News Agency

لزوم جهت گیری شبکه تعاونیهای روستایی در راستای انجام خریدهای توافقی محصولات

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به لزوم جهت گیری شبکه تعاونیهای روستایی در راستای انجام خریدهای توافقی محصولات کشاورزی بجای خریدهای حمایتی و تضمینی تاکید نموده و حمایت از اجرائی شدن برنامه های آتی در زمینه سرمایه گذاری در قالب زنجیره تولید را یادآور شد .

لزوم جهت گیری شبکه تعاونیهای روستایی در راستای انجام خریدهای توافقی محصولات

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، به دعوت تعاون روستائی استان آذر بایجان شرقی ، نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد و برنامه های آینده اتحادیه های استانی با حضور مهندس فتحی ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مهندس نژادرضا مدیر تعاون روستائی و روسای هیئت مدیره و مدیران عامل اتحادیه های استانی در محل تعاون روستایی استان برگزار گردید.

 مهندس اکبر فتحی در این نشست ضمن ابراز رضایت از ورود بموقع و اثربخش تشکلهای تعاونی در دو مقوله تامین و توزیع نهاده های دامی با توجه به اوضاع اقتصادی خاص کشور و نیز خرید حمایتی گوجه فرنگی گفت: این امر موجب شد هیچ مشکلی در استان در این خصوص پیش نیاید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به لزوم جهت گیری شبکه تعاونیهای روستایی در راستای انجام خریدهای توافقی محصولات کشاورزی بجای خریدهای حمایتی و تضمینی تاکید نموده و حمایت از اجرائی شدن برنامه های آتی در زمینه سرمایه گذاری در قالب زنجیره تولید را یادآور شد .

مهندس علی اکبر نژادرضا مدیر تعاون روستایی استان نیز با بیان اینکه شبکه تعاونیهای روستائی بایستی در زنجیره تولید و ارزش سرمایه گذاری نموده و در مواقع لزوم با ورود موثر به بازار در حمایت از تولیدکنندگان نقش ایفا نمایند افزود: به همین جهت هم اقدامات اولیه اتحادیه شرکتهای تعاونی روستائی برای خرید یا تاسیس کارخانه صنایع تبدیلی سیب و گوجه فرنگی و ایجاد سیلوی گندم با مشارکت اتحادیه های شهرستانی و بخش خصوصی قابل توجه بوده لذا لازم می دانیم از حضور و حمایت های سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و خصوصا ریاست محترم سازمان در تمامی فعالیت های  تعاون روستایی تقدیر بعمل آوریم.

گفتنی است مدیران عامل اتحادیه های استانی ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 98، برنامه کاری آینده تشکلهای مربوطه را تبیین و پیشنهادات لازم برای توسعه فعالیت های جاری را مطرح نمودند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید