Iranian Agriculture News Agency

بررسی مشکلات زیربخش شیلات و امور آبزیان شبستر توسط معاون موسسه تحقیقات علوم شیلاتی

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از حضور معاون موسسه تحقیقات علوم شیلاتی جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای توسعه زیربخش شیلات و امور آبزیان شهرستان شبستر خبر داد.

بررسی مشکلات زیربخش شیلات و امور آبزیان شبستر توسط معاون موسسه تحقیقات علوم شیلاتی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس قاسم جعفروند در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با پیگیری خانم دکتر آقاپور علی شاهی نماینده مردم شریف شهرستان شبستر و هماهنگی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نماینده موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از تاریخ دوم تا چهارم آذرماه 98 به شهرستان شبستر عزیمت نمود.

وی گفت: در این راستا دکتر حافظیه معاون این موسسه به همراه مدیر و تیم کارشناسی مدیریت شیلات استان، ضمن بازدید میدانی به بحث و تبادل نظر با بهره برداران و مسئولین و دست اندرکاران مرتبط استانی به بررسی مشکلات و پتانسیل ها، ظرفیت های عرصه ای و محیطی، توان آب و خاکی منطقه و ارائه راهکارهای عملیاتی توسعه شهرستان در بخش شیلات و امور آبزیان پرداختند.

گفتنی است شهرستان شبستر یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک حاشیه دریاچه ارومیه استان از لحاظ کشاورزی و صنایع وابسته جایگاه ویژه ای دارد.  

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید