Iranian Agriculture News Agency

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، پایلوت و پیشگام اجرای طرح SDI در کشور

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‎شرقی، سازمان جهاد کشاورزی استان را پایلوت و پیشگام اجرای طرح SDI عنوان کرد و گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز می‎توانند داوطلب پیاده‎سازی این طرح باشند.

سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، پایلوت و پیشگام اجرای طرح SDI در کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، پرویز محمدزاده در جلسه هماهنگی برنامه‎های عملیاتی گروه‎های کاری «کارگروه اقتصادی، سرمایه‎گذاری و اشتغال» استان اظهار کرد: استان‎های زیادی ادعای اجرای طرح SDI را بدون طراحی منطقی و رعایت موارد الزامی دارند.

وی افزود:  SDIصرفاً بارگذاری اطلاعات نیست؛ بلکه نیاز به طراحی مدل مفهومی دارد که در این ارتباط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌‎شرقی اعلام آمادگی کرده و خواهان اجرای پایلوت این طرح در کشور است.

محمدزاده خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‎های استان نیز می‌توانند داوطلب پیاده‎سازی SDI باشند که با اجرای این طرح تحولات بزرگی در نظام اداری استان رخ خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی، در این جلسه وظایف گروه‎های کاری «صادرات»، «آب و کشاورزی» و «صنعت» کارگروه اقتصادی، سرمایه‎گذاری و اشتغال استان بررسی و برنامه کمی کاری به هر گروه ارائه شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید