Iranian Agriculture News Agency

دوره آموزشی تحقیق در گزینش به صورت منطقه ای در آذربایجان شرقی برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: اگر در جامعه ای فرومایگان و اراذل، مناصب حساس را به دست گیرند حکومت آن جامعه سقوط خواهد کرد.

دوره آموزشی تحقیق در گزینش به صورت منطقه ای در آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در کارگاه آموزشی عملی تحقیق 1 و2 منطقه 3 هسته گزینش کشور که در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: اگر در جامعه ای فرومایگان و اراذل، مناصب حساس و کلیدی حکومت را به دست گیرند و افراد شایسته در جامعه از سیستم های حساس آن جامعه طرد شوند این امر موجب سقوط ملت و حکومت آن جامعه خواهد شد.  

وی، ادامه داد: امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرموده اند: پرداختن به مسائل جزئی و فرعی در حکومت، مقدم داشتن فرومایگان و اراذل بر افراد شایسته و خردمند، انتخاب مدیران مادی گرا و ناشایست را به جای مدیران دوراندیش، با تقوی و متعهد و ضایع کردن اصول هر ملتی از عوامل انحطاط و سقوط آن ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین  نجفی با اشاره به تلاش دشمنان نسبت به نفوذ در نهادها و سازمانهای دولتی جهت ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت: گزینش از ضروریت های یک سازمان است، بخصوص در این مقطع که دشمن قصد نفوذ در نهادها و ارگانهای دولتی را جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می پروراند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در بخش پایانی سخنان خود برای مدیریت و کارشناسان هسته گزینش سازمان در راستای جذب نیروهای انقلابی و ولایتمدار آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است دوره آموزشی تحقیق 2 در گزینش ویژه محققین و کارشناسان تحقیق مدیریت هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استانهای ایلام ، همدان ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با هدف ارتقاء دانش فنی و آشنایی با آخرین تکنیک‌های تحقیق با همکاری دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت متبوع و هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مدت دو روز در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و رفاهی شهید کسائی تبریز برگزار شد.

 در این دوره آموزشی که با حضور 23 نفر از محققین و کارشناسان تحقیق از استانهای مذکور و با حضور دکترعزیزی مدرس هیئت عالی گزینش کشور و آقای حاج محمدحسین خانزاده مدیر هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد مباحثی نظیر چارچوب های کلی تحقیقات گزینشی، آشنایی با منابع و روش‌های منبع یابی، مراحل تحقیق ، تشریح فرم تحقیقات و... تدریس شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید