Iranian Agriculture News Agency

مباحث رونق تولید و برنامه های توسعه کشاورزی با استفاده بهینه از منابع انسانی میسر است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سازمانها، موسسات و ارگانهایی موفق هستند که به منابع انسانی خود از دیدگاه تکریم و تجلیل نگاه می کنند.

مباحث رونق تولید و برنامه های توسعه کشاورزی با استفاده بهینه از منابع انسانی میسر است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس سیدعلی مختاری در مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان سال 97 سازمان جهادکشاورزی استان که با حضور مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، معاونین، مدیران و جمع کثیری از همکاران بازنشسته در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان سازمان جهادکشاورزی که خدمات چشمگیری در جهت رونق تولید و توسعه بخش کشاورزی استان انجام داده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند و بیان این مطلب افزود: در استان آذربایجان شرقی 2308 نفر بازنشسته داریم که از این تعداد همکاران بازنشسته کشوری 1425 نفر، وظیفه بگیران کشوری 445 نفر، بازنشستگان تامین اجتماعی 350 نفر و وظیفه بگیران تامین اجتماعی 388 نفر می باشند.  

وی ادامه داد: موضوعی که در سیاستهای اصلی سازمان قرار داشته و مورد تاکید ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان در جلسات مدیریتی و معاونتی نیز می باشد، بحث منابع انسانی و مباحث تولید و رونق تولید و برنامه های توسعه کشاورزی با استفاده بهینه از منابع انسانی است.

مهندس مختاری با خاطرنشان ساختن این موضوع که سازمانهایی موفق هستند که به منابع انسانی خود از دیدگاه تکریم نگاه می کنند، گفت: خوشبختانه در سازمان جهادکشاورزی استان نیز ساماندهی منابع انسانی، تکریم ارباب رجوع و نیروهای پیشکسوت سازمان جزو برنامه های اولویت دار معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: اخلاق مداری یکی از عوامل موثر در پیشرفت و رونق برنامه های اجرایی سازمان است، رونق برنامه های سازمان در واقع رونق تولید و افزایش تولید محصولات کشاورزی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

وی گفت: با توجه به افزایش جمعیت و کاهش اراضی زراعی، اگر نتوانیم افزایش تولید در واحد سطح را ارتقاء دهیم بطور طبیعی در آینده نخواهیم توانست جوابگوی تامین امنیت غذایی جامعه باشیم.

مهندس مختاری افزایش مجتمع های گلخانه ای یا توسعه عمودی محصولات کشاورزی در استان را مایه خرسندی و خبری خوشحال کننده دانست و تصریح نمود: در دو سه سال اخیر گلخانه های استان 200 هکتار افزایش یافته و آبیاری زمین های کشاورزی با استفاده از سیستم های تحت فشار و پروژه های آبهای مرزی از افزایش 20000 هکتاری برخوردار است.

وی در بخش پایانی سخنان خود احداث و راه اندازی استخر شنا جهت استفاده همکاران و خانواده های محترمشان را از جمله اقدامات رفاهی انجام یافته توسط مدیریت توسعه مدیریت و منابع سازمان عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید