Iranian Agriculture News Agency

بازاریابی و به ثمر رساندن زحمات عشایر یکی از ارکان زنجیره تولید است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران گفت: روسای امور عشایر در صف اول خدمت و جهاد با بی عدالتی و محرومیت هستید.

 بازاریابی و به ثمر رساندن زحمات عشایر یکی از ارکان زنجیره تولید است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین حسین کاشی در گردهمایی سراسری روسای امور عشایر شهرستان های کشور در تبریز با بیان اینکه اگر ما بخواهیم در نظام اسلامی به رشد اقتصادی مطلوب برسیم باید مدیریت اقتصادی داشته باشیم افزود: شما روسای امور عشایر مدیران اقتصادی جامعه هستید که اقتصاد جامعه مولد عشایری را اداره می کنید.

وی با بیان اینکه همه آنچه در قالب زنجیره تولید و تنوع بخشی به مشاغل گفته می شود در آموزه های دینی اسلام دارای مبانی و اصول است ادامه داد: ما باید حافظ سرمایه عشایر باشیم و به خوبی این سرمایه را مدیریت کنیم تا در چرخه اقتصادی کشور وارد شود.

 حجت الاسلام والمسلمین کاشی با بیان اینکه عشایر دامدار هستند اما نباید آنان را در دامداری خلاصه کنیم بلکه باید تلاش کنیم آنان را در عرصه های دیگر تولید و مشاغل جدید وارد کنیم افزود: اگر موضوع تجارت در تولیدات نباشد موضوع دامداری تاثیری در معیشت دامداران نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از صنعت گردشگری و توسعه کشت گیاهان دارویی می توانیم در افزایش درآمد عشایر بهره ببریم افزود: بازاریابی و به ثمر رساندن زحمات عشایر یکی از ارکان زنجیره تولید است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران تاکید نمود: جلوگیری از مهاجرت عشایر به شهرها و اقتصادی کردن تولید آنان و کاهش ریسک پذیری در اقتصاد عشایر، نیاز به کار فرهنگی دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید