Iranian Agriculture News Agency

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

تشکیل کمیته رفع موانع تولید آبزی پروری در آذربایجان شرقی

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهت بررسی موانع تولید و اتخاذ راهکارهای لازم برای حل مسائل و مشکلات آبزی پروری در سطح استان، کمیته ای مشترک بین شرکت آب منطقه ای و مدیریت شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل گردید.

تشکیل کمیته رفع موانع تولید آبزی پروری در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس قاسم جعفروند در خصوص نشستی که در دفتر معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان و با حضور مهندس جلیل زاده معاون حفاظت و بهره برداری و مدیران این حوزه برگزار گردید، افزود: این جلسه از لحاظ محتوا و مصوبات بسیار پر بار و خوب بود و دو طرف به مشترکات زیادی در خصوص رفع مسائل موجود در مباحث شیلات و آبزی پروری در سطح استان رسیدیم، مهمترین مصوبه ای که داشتیم تشکیل کمیته مشترک بود و قرار بر این شد که این کمیته بطور منظم دو جلسه در ماه برای حل مسائل و مشکلات مربوط به آبزی پروری در سطح استان بپردازد.

وی افزود: توسعه آبزی پروری در حاشیه رود خانه دره رود اهر مطرح و تصمیم بر آن شد که با اعلام برنامه نیاز آبی این پروژه توسط کمیته مربوطه در پرونده های متقاضیان این نیاز درج و به کمسیون صدور پروانه ارجاع یابند و پس از تخصیص ادامه صدور پروانه در منطقه جریان یابد. از دیگر مصوبات قابل پی گیری در کمیته مشترک بحث پرونده های تخصیص های قبلی بود که باید مجددا بررسی شوند و نیز مقرر شد تمامی چاه های پرورش ماهی در سطح استان تا آخر سال جاری ساماندهی شوند.

مهندس جعفروند در پایان تعامل و ارتباط موجود دو مجموعه را سازنده ارزیابی نمود و اظهار امیدواری کرد که با شکل گیری این کمیته مشترک موانع موجود بسرعت رفع و زمینه های سرمایه گذاری فراوانی در بخش شیلات و آبزیان استان محقق گردند.

                                                                 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید