Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با فرماندهی انتظامی استان

فرماندهی انتظامی‌ استان آذربایجان‌شرقی از مشارکت و همکاری تنگاتنگ دو مجموعه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ناجا در مقابله با قاچاق محصولات کشاورزی خبر داد.

دیدار  رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با فرماندهی انتظامی استان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی در دیدار مهندس فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مدیران سازمان و ادارات تابعه از هم افزایی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ناجای استان تقدیر و تشکر نمود و با بیان اینکه انجام مصاحبه ها و گفتگوهای مدیران سازمان به ویژه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در رسانه ها و صداوسیما جهت پیشگیری و جلوگیری از قاچاق گندم ، دام و طیور و سایر محصولات کشاورزی نقش موثری داشت افزود: با مشارکت و همکاری دو مجموعه و تدابیر استانی خوشبختانه این مسائل تبدیل به معضل نشدند.

وی با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، استان و تبریز پیشرو‌ است، تصریح کرد: ‌عمده‌ترین آسیب‌های اجتماعی اعتیاد است که آمار آن  ۵.۴ در کشور  و ۲.۱۴ در استان است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استان ما امن ترین استان ها است و جرایم خشن در آذربایجان شرقی وجود ندارد افزود: برقراری نظم امنیت و آرامش در جامعه وظیفه نیروی انتظامی است که اینها مطلوب انسان است و همه می خواهند در آرامش و امنیت باشند.

وی با بیان اینکه مردم مولد امنیت هستند و لازم است اعلام کنیم که در تبریز معتاد متجاهر نداریم گفت: با استفاده از سامانه های هوشمند و فناوری اشرافیت کامل بر تخلفات وجود دارد. با همین فناوری و هوش مصنوعی، سرعت کشف جرم بالا است.

سردار عبدی با بیان اینکه رتبه آذربایجان شرقی در سطح کشور به لحاظ وقوع جرم ۲۶ ام است ادامه داد: بیش از ۸۱ درصد از سرقت ها کشف شده که البته ۲۶ درصد جرم ها مهم هستند (مانند سرقت خودرو) و بقیه سرقت خرد هستند(مانند سرقت دوچرخه).

وی با اشاره به آمار تلفات جاده ای استان، گفت: با وجود این‌که نسبت به سال‌های گذشته با کاهش آمار تلفات جاده ای مواجه هستیم اما همین تعداد کشته، مجروح و معلولی که داریم هم بسیار بالاست.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه این دیدار به بهانه هفته نیروی انتظامی و برای تقدیر و تشکر انجام شده است افزود: بحمدالله بین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ناجا در استان تعامل و هم افزایی خیلی خوبی شکل گرفته است.

مهندس اکبر فتحی از همکاری و همراهی نیروی انتظامی در حوزه حفاظت از اراضی ملی، مراتع و جنگلها ، در زمان کوچ عشایر، در حوزه تولیدات گیاهی و در زمان حمل نهال ها جهت جلوگیری از نهال های آلوده و توزیع نهاده ها تقدیر نمود و افزود: لازم می دانم از خدمات و همکاریهای نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق محصولات کشاورزی ، دام و طیور و به ویژه گندم تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید