Iranian Agriculture News Agency

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

رصد و نظارت بر نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع در سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد.

رصد و نظارت بر نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس غلامحسین هاشمپور درحاشیه جلسه ای که با مهندس حسن ایمانی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی داشت ضمن بیان این مطلب افزود: در پی آن هستیم تا در رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و انجام امور مربوط به بهره برداران هیچگونه  اهمال و سهل انگاری ، نقض قوانین و مقررات ، تاخیر غیرمتعارف، عدم پاسخگویی به موقع، رفتار خلاف شئون اداری و ... رخ ندهد و کوتاهی موردی یک بخش در پیگیری امورات ارباب رجوع موجبات نارضایتی مراجعین را فراهم نسازد.

وی ادامه داد: در راستای دستورالعمل واصله از مرکز حراست وزارت متبوع و به منظور نظارت موثر و دقیق بر عملکرد مجموعه اداری و اطمینان از صحت عملکرد و حسن جریان امور و ارتقاء سطح رضایتمندی؛ مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حسب وظایف ذاتی، در صورت مراجعه اشخاص یا مشاهده موارد مذکور، راساً شروع به رسیدگی نموده و نتیجه بررسی ها متضمن اظهار نظر صریح و شفاف در اسرع وقت به شاکی و عندالزوم به رئیس محترم سازمان منعکس خواهد گردید.

مهندس هاشمپور با بیان اینکه نحوه برخورد کارکنان و مدیران سازمان با ارباب رجوع با تاکید بر بررسیهای میدانی و موردی، به صورت مستمر توسط مدیریتهای حراست و بازرسی سازمان مورد رصد و نظارت قرار گرفته و ضمن شناسایی اشخاصی که بصورت موردی ایجاد نارضایتی می نمایند، گزارش تخلف ازمقررات و نقض قوانین با ذکر مصادیق به رئیس محترم سازمان، هیاتهای ذیصلاح رسیدگی به تخلفات اداری، مرکز حراست و دفتر بازرسی وزارت متبوع منعکس می شود.

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: ارزیابی و سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از ارائه خدمات دستگاه و کارکنان به صورت نامحسوس در دستور کار قرار گرفته و گزارش آن در پایان هر هفته به رئیس محترم سازمان، مرکز حراست و دفتر بازرسی وزارت متبوع ارسال خواهد گردید.

مهندس هاشمپور در پایان سخنان خود عنوان کرد: افرادی که در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل خواسته های قانونی، اهتمام لازم را بعمل می آورند، شناسایی و ضمن معرفی، بصورت مقتضی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید