Iranian Agriculture News Agency

کارگاه آموزشی سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی در آذربایجان شرقی برگزار شد

کارگاه آموزشی سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی با حضور مدیران، معاونین فنی، مسئولین امور دام و کارشناسان مدیریت های بازرگانی مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها و مدیرعاملین تشکل های دام و طیور استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تبریز برگزار شد.

 کارگاه آموزشی سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی در آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در این همایش از راه اندازی سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های دامی و تسهیل امور تولیدکننده‌ها و مصرف کننده‌های نهاده‌های دامی به قیمت مصوب راه اندازی شده است.

مهندس محمدحسین اقدمی از حذف دلال ها و واسطه ها با استفاده از سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی خبر داد افزود: از این پس عرضه و فروش نهاده‌ها صرفاً از طریق سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی انجام خواهد شد.

وی تصریح نمود: با راه اندازی سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی (sps.bki.ir) ضروری است کلیه مصرف کنندگان نهاده‌ها در خصوص ثبت اطلاعات واحد‌های تولیدی خود که شامل واحد‌های پرورش طیور، دامداریهای صنعتی و نیمه صنعتی، کارخانجات خوراک دام و طیور و آبزیان است، اقدام نمایند و خرید‌های خود را از طریق سامانه بازارگاه انجام دهند.

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: افرادی که تاکنون موفق به دریافت نام کاربری و رمز عبور از سامانه نشده اند، پس از ثبت نام در سامانه مذکور و تایید این مدیریت و اخذ کلمه کاربری و رمز عبور ، نسبت به افتتاح حساب و یا ارتباط حساب بانکی موجود با سامانه در یکی از شعب بانک کشاورزی اقدام و رمز حساب مربوطه را اخذ نمایند تا امکان خرید نهاده از طریق سامانه مذکور برای آنها میسر گردد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید