Iranian Agriculture News Agency

فرمانده لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی:

سنگرسازان بی سنگر مجاهدانی بودند که دیده نشدند

نمایشگاه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری و غرفه سنگرسازان بی سنگر و سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی گشایش یافت.

سنگرسازان بی سنگر مجاهدانی بودند که دیده نشدند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار اصغر عباسقلیزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در اولین روز گشایش این نمایشگاه از غرفه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و سنگرسازان بی سنگر استان آذربایجان شرقی بازدید نمودند.

فرمانده لشکر ۲۱ حمزه ارتش در این مراسم با بیان اینکه به لطف خدا از جنگ هشت ساله سربلند بیرون آمدیم و اجازه ندادیم وجبی از خاکمان جدا شود گفت: اگر امروز کشور ما این چنین مقاوم ایستاده است به دلیل خون پاک شهیدان، ایثارگری جانبازان و فداکاری‎ والدین و خانواده‎های معظم آن‎ها است.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی با بیان اینکه سنگرسازان بی سنگر مجاهدانی بودند که دیده نشدند گفت: بی تردید جهاد گران گمنام و بی نشان در عرصه‌های نبرد تلاش کردند و شجاعانه در سخت‌ترین شرایط، بزرگترین موانع را از سر راه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برداشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید