Iranian Agriculture News Agency

سرکشی و تکریم از خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: سرکشی و تکریم از خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

سرکشی و تکریم از خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس سیدعلی مختاری به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و در آستانه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) در دیدار با خانواده شهیدان والامقام پرویز پوراسماعیل و رضا عطری خطیبی که با حضور نماینده کانون سنگرسازان بی سنگر استان و تعدادی از همکاران اداره امور ایثارگران، حوزه نمایندگی ولی فقیه و اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان  انجام شد، با اشاره به اینکه شهادت را می توان کامل ترین جلوه ایثار دانست، گفت: همین وجوه ایثارگرانه و آگاهانه در رفتار شهید است که مقام وجودی او را برتری و تعالی می بخشد. حضور، سلوک و ایثار شهیدان و ایثارگران و مجاهدان راه خدا، نه فقط موجب کمال فردی ایشان می گردد، بلکه نقشی سازنده و شورآفرین و تعالی بخش و الهام دهنده و هدایت گری برای امت و دیگر مردمان دارد و موجب تغییر و تحول و رشد در سرشت و سرنوشت جوامع و امت ها نیز می شود.

وی ادامه داد: امروز عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است و آرامش و امنیت، حاصل رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا در جنگ تحمیلی بوده و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ازافتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می روند.

مهندس مختاری با بیان اینکه خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند افزود: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم،  لذا تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می باشد و باید به فرهنگی در بین مسوولان تبدیل و نهادینه شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم و ارزشمند مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران جهادگر می باشد که باید این دیدارها در مناسبت ها و برنامه های دیگر نیز تداوم داشته باشد گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا،آزادگان، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در این دیدار با اشاره به اینکه، یاد و خاطره شهدا و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف مقدس انقلاب موج میزند تاکید کرد: می توان ادعا کرد که هنوز آرمانهای شهداست که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می نماید و ما خود را در همه حال موظف به خدمت نمودن به خانواده شهدا، بخصوص شهدای سنگرسازان بی سنگر می دانیم.                    

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید