Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

بخش اعظمی از وظایف دولت بر عهده جهاد کشاورزی است که خوشبختانه به موفقیت های چشمگیری نیز دست یافته است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: حفظ روحیه جهادی و توجه به منابع انسانی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

بخش اعظمی از وظایف دولت بر عهده جهاد کشاورزی است که خوشبختانه به موفقیت های چشمگیری نیز دست یافته است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس سیدعلی مختاری در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به مناسبت هفته دولت که در محل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شده بود، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی سنگر ، افزود: جهادکشاورزی استان در هر عرصه ای منجمله دوران دفاع مقدس و جنگ اقتصادی نقش خود را به نحو احسن ایفا نموده است.

وی گفت: بخش اعظمی از وظایف دولت بر عهده جهادکشاورزی است که خوشبختانه بخش کشاورزی در انجام مطلوب این وظایف به موفقیت های چشمگیری دست یافته است، کسب این موفقیت ها بدون شک مدیون رشادت های شهدا و آزادگان و ایثارگران عزیز می باشد.

مهندس مختاری با ابراز امیدواری نسبت به انتقال روحیه جهادی به نسل های بعدی، ادامه داد: انشاا... با حفظ روحی جهادی و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی عراق و استکبار جهانی علیه میهن اسلامی، پیش شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز این عزیزان روسفید باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان افزود: هیچ برنامه ای به سرانجام نمی رسد مگر اینکه مردم محور باشد، سازمان جهادکشاورزی در بعد خدمت رسانی رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است که جا دارد این موفقیت را خدمت ریاست محترم سازمان و همکاران تبریک گفت.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: از مجموعه همکاران، مدیریت ها و ادارات تابعه که در برگزاری مطلوب نمایشگاه زحمات بی شائبه ای را متحمل شده تقدیر و از غرفه داران فروش محصولات کشاورزی تجلیل بعمل می آید.

مهندس میکائیل حاتمیان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این مراسم ضمن تبریک انتخاب سازمان جهادکشاورزی استان به عنوان دستگاه برتر استان در جشنواره شهید رجائی آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر 45 غرفه بخش خصوصی ، تنوع محصولات کشاورزی در 20 غرفه از توانمندی های بخش کشاورزی در نمایشگاه امسال، وجه تمایز این نمایشگاه نسبت به سالهای قبل بود.

 وی افزود: غرفه صندوق اعتبار خرد زنان روستائی و عشایری، شرکت صنایع غذایی آذر لبن (سوتچی لر) و اتحادیه زنبورداران استان به عنوان غرفه های برتر این نمایشگاه انتخاب شدند.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید