Iranian Agriculture News Agency

تبیین سیاستهای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در حوزه نیروی انسانی

جلسه تبیین سیاستهای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در حوزه نیروی انسانی در پردیس سعیدآباد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

تبیین سیاستهای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در حوزه نیروی انسانی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، با حضور دکتر گل محمدی مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر حسن منیری فر رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، معاونین، محققین و کارکنان مرکز تحقیقــات آذربایجـــان شرقی جلسه تبیین سیاستهای سازمان در حوزه نیروی انسانی و نیز جلسه پرسش و پاسخ در پردیس سعیدآباد برگزار گردید.

وی در ابتدا گزارش کلی از اقدامات انجام یافته در دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ارائه نمود و اظهار داشت: بنده پس از انتصاب سه سیاست کلی را که شامل سیاست شفافیت، سیاست پاسخگویی و سیاست تکریم و حفظ کرامت انسانی همکاران تدوین نموده و هنوز هم آنها را اجرا و پیگیری می نمایم.

دکتر گل محمدی ادامه داد: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی سی و سومین مرکزی است که ما در جمع همکاران حضور یافته و  جلسه پرسش و پاسخ را برگزار می نماییم.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات،  آموزش و ترویج کشاورزی ضمن بیان این مطلب که به شدت از دو گانه عمل کردن پرهیز می نماییم، گفت : دوگانه عمل کردن هم در کشور و هم در سازمان آزار دهنده است.

شایان ذکر است در ادامه با حضور دکتر گل محمدی و دکتر منیری فر جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و در پایان مراسم از همکاران امور اداری مرکز با اهداء لوح سپاس قدردانی گردید.

                                                                                                   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید