Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت هفته دولت

محصولات کشاورزی با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه توانمندیهای سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی عرضه می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با 20 درصد تخفیف به مناسبت هفته دولت در نمایشگاه توانمندیهای سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد.

محصولات کشاورزی با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه توانمندیهای سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگار واحد خبر و اطلاعات صداوسیمای آذربایجان شرقی شبکه سهند ضمن بیان این مطلب افزود: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی و تشکلهای کشاورزی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر در راستای تنظیم بازار با قیمت های مناسب و تعادلی با 20 درصد تخفیف در دو بخش جداگانه از تاریخ دوم الی نهم شهریور ماه 98 در دو نوبت صبح و عصر در محوطه سازمان و همچنین سالن سازمان جهادکشاورزی استان انجام می شود.

وی گفت: واحدهای مختلف بخش کشاورزی، ادارات تابعه و واحدهای اجرایی سازمان توانمندیهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده اند.

مهندس فتحی ادامه داد: دومین بخش نمایشگاه تشکیل شده از 42 غرفه تشکلهای کشاورزی که محصولات خود را به صورت مستقیم در طول برگزاری نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه می نمایند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود گفت: محصولات شیلاتی، محصولات سردرختی، گلخانه ای، محصولات فرآوری شده اعم از رب گوجه فرنگی، گیاهان دارویی و محصولاتی که بسته بندی خاصی دارند مانند قارچ خوراکی بصورت مستقیم توسط تشکلها و شرکت کنندگان در نمایشگاه عرضه می شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید