Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان:

امنیت غذایی از مزرعه تا سر سفره مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: امنیت غذایی از مزرعه تا سر سفره مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است .

 امنیت غذایی از مزرعه تا سر سفره مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ،  مهندس سیدعلی مختاری در همایش یکروزه حجاب و عفاف که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، و بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید گفت: وظایف ذاتی سازمان ما بهره وری تولید است که در شاخه های مختلف چون برنامه آبیاری نوین و برنامه های ترویجی فعالیت می نماید و معاونت اداری و مالی سازمان در قالب پشتیبانی در جهت تحقق اهداف سازمان گام بر می دارد.

وی خاطر نشان ساخت: اگر امروزه وظایف کارمند بودن یا مدیر بودن خود را به نحو احسن انجام دهیم حتما وظایف اداری در حول و حوش آن تاثیرگذار خواهد بود و شعار تمام مدیران ما باید اخلاق مداری باشد که خوش برخوردی بخش کوچکی از اخلاق مداری محسوب می گردد.

مهندس مختاری افزود: متاسفانه در جامعه امروزی تخصص بر تعهد پیشی گرفته و تعادل لازم رعایت نمی شود و اگر میان این دو تعادل ایجاد نماییم از اندوخته های علمی و فکری بهره فراوانی خواهیم برد چون اگر در هر کاری تعهد نداشته باشیم اثر بخشی ضعیف خواهد بود.

وی ادامه داد: ما اگر می خواهیم به نحو احسن  به اهداف سازمانی عمل کنیم  باید ارزشهای اسلامی را در گفتار، کردار و رفتار خود رواج دهیم  و در ادارات گفتمان و بعضی الزامها را رعایت نماییم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان بیان نمود: موضوع حجاب و عفاف نباید در حوزه نمایندگی ولی فقیه خلاصه شود هر کس باید در حوزه خود آسیب شناسی کرده و درصدد رفع آن بر آید و رعایت حجاب و عفاف فقط به حرف نیست باید در عمل نیز رعایت گردد.

وی با اشاره به حقوق شهروندی اذعان داشت: حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع زمانی تحقق پیدا می کند که تکریم همکار انجام پذیرد از این رو در سازمان ساماندهی مراکز خدماتی، ساماندهی منابع انسانی، توجه و شناسایی بانوان مستعد برای پست های مدیریتی، ساماندهی همکاران مستعد برای پست های مدیریتی و ایجاد پردیس منابع انسانی از برنامه های آتی می باشد چرا که تمامی برنامه های امنیت غذایی از مزرعه تا سر سفره مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و وزارتخانه این کارها را با نیروی انسانی انجام می دهد پس تکریم نیروی انسانی باید انجام پذیرد.

مهندس مختاری در ادامه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت : ما به شعار مقام معظم رهبری لبیک گفته ایم و در طول سه سال اخیر  در بحث رونق تولید 227 هزار هکتار از زمین های اراضی را در سطح کلان مجهز به آبیاری نوین کرده ایم.

وی در پایان سخنان خود در خصوص حجاب و عفاف یادآور شد: حجاب و عفاف در تمام ادیان وجود دارد که خوشبختانه حجاب و عفاف در دین مقدس اسلام منطقی تر، علمی تر و متعادل تر است و الان هجمه ای از فشارها در جامعه است که ما باید وظایف دینی، اخلاقی و معنوی خود را در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی رعایت نماییم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید