Iranian Agriculture News Agency

عزتی در گفتگو با خبرنگار ایانا خبر داد:

صد در صد ادوات کشاورزی شهرستان ورزقان صاحب پلاک انتظامی شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان از پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در شهرستان ورزقان خبر داد.

صد در صد ادوات کشاورزی شهرستان ورزقان صاحب پلاک انتظامی شدند

پرویز عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، گفت: مدیریت مطلوب توزیع سوخت از جمله هدف‌های طرح پلاک‌گذاری ادوات و ماشین آلات کشاورزی است و اجرای این طرح در شناسایی و ساماندهی مشترکان مصرف کننده فرآورده‌های نفتی حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: روند پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در شهرستان ورزقان بسیار مناسب است و این امر با همت همکاران و همکاری مناسب نیروی اتظامی با این مدیریت به‌ دست آمده است.

عزتی گفت: برای تعداد 70 مورد تراکتور که توسط کشاورزان از شهرستان‌های مجاور خریداری شده و فاقد پلاک بودند تشکیل پرونده شد و  افسر نیروی انتظامی از تراکتورهای فاقد پلاک بازدید کردند تا کار پلاک‌گذاری این تعداد نیز به اتمام برسد و بدین طریق در شهرستان ورزقان صد در صد ادوات کشاورزی صاحب پلاک انتظامی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان ادامه داد: با اتمام و اجرای این طرح دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق ماشین آلات کشاورزی جهت اتحاذ تصمیمات مدیریتی مهیا شده و با توجه به صدور کارت ماشین و سند تک برگ سبز به همراه پلاک توسط پلیس راهنمایی رانندگی، مالکان به ماشین آلات خود هویت بخشیده و منبعد امکان انجام معاملات و نقل انتقالات به‌صورت ثبتی در دفترخانه‌های ثبت اسناد انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید