Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به دلیل کسب مقام غرفه برتر نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

تجلیل وزارت جهادکشاورزی از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

با اهدای لوحی از سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که مقام غرفه برتر نمایشگاه جامع کشاورزی ایران در سال 1401 را کسب کرده بود، تجلیل شد.

تجلیل از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به دلیل کسب مقام غرفه برتر نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، علیرضا رضازاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اهدای لوحی از اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی  تقدیر کرد.

در این لوح آمده است: دستیابی به رهیافت رشد ، بالندگی و تعالی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های زیرمجموعه آن مرهون مهندسی ارتباطات هوشمند، موثر و فعالی است که با کنشگری، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه، دستاوردهای پرافتخاری را به ارمغان می آورد.

برنامه‌ریزی و مدیریت جنابعالی منجر به حضور فعالانه و موثر آن سازمان در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران و کسب مقام غرفه برتر نمایشگاه 1401 شده است، این موفقیت را به جنابعالی تبریک گفته و از تلاش های ارزنده ، برنامه ریزی و مدیریت مطلوب روابط عمومی آن مجموعه تقدیر و تشکر می نمایم. امید است با اتکال به خداوند منان و با حمایت های پیوسته جنابعالی از روابط عمومی آن سازمان و تقویت آنها در زیرساخت های منابع انسانی و منابع مالی همچنان شاهد موفقیت های نظام ارتباطات و اطلاع رسانی یکپارچه بخش کشاورزی باشیم .

گفتنی است نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی ایران از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور بیش از ۳۵۰ سازمان و شرکت تولیدکننده ایران برگزار شد.

 

 

 

 

حجم ویدیو: 23.42M | مدت زمان ویدیو: 00:03:04
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید