Iranian Agriculture News Agency

با حضور استاندار آذربایجان شرقی

پروژه پمپاژ ابراهیم ‌سمیع پس از ۱۴ سال در شهرستان خداآفرین افتتاح شد

طرح پمپاژ روستای ابراهیم ‌سمیع در شهرستان خداآفرین امروز پس از ۱۴ سال با حضور استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

پروژه پمپاژ ابراهیم ‌سمیع پس از ۱۴ سال در شهرستان خداآفرین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی،  ارزش روز این طرح ۳۰۰ میلیارد تومان است و با بهره‌برداری از آن امکان آبیاری ۷۰۰ هکتار از اراضی منطقه فراهم شده و میزان تولید در هر هکتار از ۱.۵ به ۸ تن می‌رسد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح، توسعه و پیشرفت مناطق مرزی از طریق حضور مردم و اجرای طرح های کشاورزی و صنعتی را اولویت دولت عنوان کرد و گفت: دولت تامین آرامش خاطر مردم این مناطق را با تفکر و حرکت جهادی و از طریق توسعه زیرساخت ها و امکانات رفاهی دنبال می کند.

عابدین خرّم افزود: بر این اساس یکی از دغدغه های ما اتمام طرح های نیمه تمامی است که از سال های قبل باقی مانده و ما به طور جدی اتمام این طرح‌ها را دنبال می‌کنیم؛ دولت اعتقادی به کلنگ زنی طرح های جدید و تلنبار کردن طرح های نیمه تمام ندارد.

وی با تاکید بر سیاست استفاده بهینه از آب و افزایش بهره وری تولید در بخش کشاورزی، گفت: دولت مسئول تامین زیرساخت هاست و در انجام آن کوتاهی نمی کند، اما از سرمایه گذاران نیز دعوت می کنیم تا با مشارکت در پروژه‌های این بخش، مرزی آباد و امن و زیبا داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارسباران نگین آذربایجان و خطه قهرمان پروری است که آبادی آن تابعی از صلابت مردم آن است، افزود: به فرماندار خداآفرین گفته‌ام که مشکلات مردم را به‌جد دنبال و به‌موقع حل کند، زیرا دولت سیزدهم در عمل به وعده‌های خود جدی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید